Twój zakres obowiązków
• Wprowadzanie, weryfikowanie oraz importowanie dokumentów księgowych do systemu R2FK
• Bieżąca i okresowa weryfikacja i uzgadnianie sald kont księgowych;
• Realizowanie kontaktów merytorycznych z klientami zgodnie z obowiązującymi standardami;
• Sporządzanie oraz podpisywanie deklaracji podatkowych, a także sprawozdawczości GUS i NBP;
• Prowadzenie ksiąg rachunkowych;
• Sporządzanie oraz podpisywanie sprawozdań finansowych oraz dokumentów do badania sprawozdań;
• Wprowadzanie przelewów do banku, księgowanie wyciągów bankowych i rozliczanie rozrachunków;
• Kontakt z instytucjami państwowymi;
Nasze wymagania
• Bardzo dobra, praktyczna znajomość przepisów ustawy o rachunkowości i prawa podatkowego;
• Min. 5-letnie doświadczenie w pracy w księgowości, w tym co najmniej 2-letnie na samodzielnym stanowisku;
• Znajomość programu
• Praktyczna znajomość księgowania oraz rozliczania transakcji zagranicznych;
• Znajomość programów pakietu MS Office (Excel, Word);
• Dobra organizacja pracy;
• Umiejętność analitycznego myślenia;
• Zaangażowanie w powierzone obowiązki, dokładność, samodzielność oraz skrupulatność;