Chorzów/ śląskie
Ogłoszenie dodane: 19 godzin temu
STANOWISKO DS. ZASIŁKÓW
Miejsce pracy: Dąbrowskiego 45, 41-500 Chorzów, powiat: m. Chorzów, woj: śląskie
Nr oferty: StPr/25/1068
OBOWIĄZKI:
Osoba zatrudniona na stanowisku zapewnia opracowanie spraw i wydawanie decyzji dotyczących przyznania świadczeń pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa z ubezpieczenia chorobowego i świadczeń z tytułu choroby z ubezpieczenia wypadkowego wypłacanego przez Zakład Ubezpieczeń Społecznych i płatników składek (świadczeń krótkoterminowych) oraz zasiłków pogrzebowych wypłaconych przez Zakład. Wydaje również decyzje w sprawie zwrotu nienależnie pobranych świadczeń krótkoterminowych.
WYMAGANIA:
Wymagania konieczne:
- Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, inne
- Uprawnienia: orientacja na cel i na jakość
- Uprawnienia: orientacja na klienta umiejętność radzenia sobie w trudnych sytuacjach oraz rozwiązywania problemów
- Uprawnienia: umiejętność obsługi edytora WORD i poczty elektronicznej
- Uprawnienia: dobra komunikacja, umiejętność współpracy, nastawienie na rozwój, elastyczność
- Uprawnienia: znajomość przepisów Kodeksu Postępowania Administracyjnego
- Uprawnienia: znajomość ustawy o: systemie ubezpieczeń społecznych, świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa i rozporządzeń do tej ustawy, ubezpieczeniu społecznym z tytułów wypadków przy pracy i chorób zawodowych, znajomość przepisów Kodeksu Postępowania Administracyjnego, umiejętność obsługi edytora WORD i poczty elektronicznej, orientacja na cel i na jakość, dobra komunikacja, umiejętność współpracy, nastawienie na rozwój, elastyczność
Wymagania pożądane:
- Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), inne
WARUNKI PRACY:
Miejsce pracy: Chorzów
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto: 4 666 PLN
KONTAKT:
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Pracodawca:
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Chorzowie
Adres:
Dąbrowskiego 45, 41-500 Chorzów, powiat: m. Chorzów, woj: śląskie
Sposób kontaktu:
bezpośrednio do pracodawcy
Preferowane formy kontaktu: inny - aplikowanie przez stronę pracodawcy drogą elektroniczną;
https://www.zus.pl/o-zus/praca-w-zus/aktualne-ogloszenia-o-prace/-/hrlink-job-offers/1/stanowisko-ds_-zasilkow/3353709
Wymagane dokumenty:
Wymagane dokumenty:
- CV
- list motywacyjny,
- skany dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie
Dokumenty należy przesłać przez formularz aplikacyjny wybierając Aplikuj na dole oferty.
Dodatkowe informacje:
Miejsce świadczenia pracy: Oddział ZUS w Chorzowie
skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymaganie formalne (niezbędne)
dokumenty złożone po terminie nie będą rozpatrywane
oferty niekompletne tj. niezawierające skanu, którego kolwiek wymaganego dokumentu nie będą rozpatrywane
Źródło: Powiatowy Urząd Pracy w Chorzowie