Wałbrzych/ dolnośląskie
Ogłoszenie dodane: 3 godziny temu
GŁÓWNY SPECJALISTA DS.KOMPUTERÓW
Miejsce pracy: Szarych Szeregów 9, 58-304 Wałbrzych, powiat: m. Wałbrzych, woj: dolnośląskie
Nr oferty: StPr/25/1381
OBOWIĄZKI:
-Dobieranie i konfigurowanie sprztu i oprogramowania dla podstawowych zastosowań w muzeum , analiza potrzeb oraz zakupy,
-usówanie uszkodzeń powstających w urządzeniach systemu komputerowego oraz testowanie jakości ich pracy,
-dbałość o należyty stan sprzetu komputerowego ( nadzór, sprawdzanie, konserwacja)
-szkolenia pracowników w zakresie obslugi systemów komputerowych,
-nazdór nad zakładaniem i wprowadzaniem danych do komputerowych baz danych , kontrola sprzetu bazodanowego,
-nadzór nad pracą sieci komputerowej-administrowanie operacyjnych systemów sieciowych ( kontrola i zapewnienie ciągłości pracy)
-wdrażanie i administrowanie systemami komputerowymi,
-obsługa poczty elektronicznej ( gogle, gmail)
- generowanie i udostępnianie wyników z założonych baz danych w formie zestawień, nadzór nad bazami danych.
WYMAGANIA:
Wymagania konieczne:
- Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- Wykształcenie: średnie zawodowe 4-letnie, kierunek: Informatyczne
- Język: angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
- Język: niemiecki, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Wymagania inne:
- Mile widziane doświadczenie na stanowisku informatyka.
Mile widziana znajomość temetyki II wojną światową i obozami koncentracyjnymi, komunikatywność, otwartość i zorganizowanie.
WARUNKI PRACY:
Miejsce pracy: Wałbrzych
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie brutto: od 6 380 PLN
KONTAKT:
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Pracodawca:
Muzeum "Gross-Rosen" w Rogożnicy
Adres:
Szarych Szeregów 9, 58-304 Wałbrzych, powiat: m. Wałbrzych, woj: dolnośląskie
Dane kontaktowe:
Elzbieta Kopeć
Sposób kontaktu:
bezpośrednio do pracodawcy
Preferowane formy kontaktu: osobiście
Wymagane dokumenty:
cv
Źródło: Powiatowy Urząd Pracy w Wałbrzychu