Rejestratorka/Rejestrator (gabinet stomatologiczny)

Warszawa, Ochota

Ogłoszenie dodane: 07.04.2024

Typ umowy:
Umowa o pracę
Wymiar pracy:
Pełny etat
Specjalne wymagania:
Brak
Wymagane prawo jazdy:
Nie

Nasza klinika to nowoczesna przychodnia stomatologiczna działająca od 2003 roku. Prowadzimy kompleksowe leczenie stomatologiczne od stomatologii zachowawczej po skomplikowane odbudowy implantoprotetyczne.
Zapraszamy do współpracy osobę na stanowisko Recepcjonistki/Recepcjonisty lubiącą pracę z ludźmi.
Znajdujemy się w Warszawie na Ochocie.

Oferujemy:
• Atrakcyjną formę umowy i wynagrodzenie
• Pracę na cały etat w prywatnym gabinecie
• Stabilną i przewidywalną pracę, z jednoczesną możliwością uwalniania kreatywności i inicjatywy
• Pracę w zgranym zespole i w świetnej atmosferze
• Nowoczesny i zadbany gabinet, realizujący kompleksowe plany leczenia

Oczekujemy:
• Doświadczenia na stanowisku Recepcjonistki/Recepcjonisty i/lub Opiekuna Pacjenta
• Wysokiego standardu obsługi, inicjatywy i zaangażowania
• Wysokiej kultury osobistej
• Cech takich jak: opiekuńczość, miłe usposobienie, dokładność i punktualność
• Szukamy osoby, która chce znaleźć pracę długofalowo
• Dyspozycyjności do pracy na cały etat, w tym 1-2 soboty w miesiącu
• Umiejętności pracy z programem Excel

Zakres obowiązków:
• Obsługa telefoniczna - przyjmowanie i przekierowywanie połączeń, udzielanie informacji pacjentom oraz umawianie wizyt
• Powitanie pacjentów - sprawdzenie rejestracji na wizytę i zapewnienie przyjaznej atmosfery
• Zarządzanie dokumentacją - przyjmowanie i weryfikacja dokumentów pacjentów, wprowadzanie danych do systemu, przygotowywanie dokumentacji do archiwizacji.
• Planowanie harmonogramu wizyt - ustalanie terminów wizyt zgodnie z harmonogramem lekarza, upewnienie się, że są one zgodne z preferencjami pacjentów
• Obsługa płatności - przyjmowanie opłat za usługi, wystawianie faktur, rozliczanie się z pacjentami, obsługa systemu płatności
• Zapewnienie czystości i porządku w recepcji, dbanie o schludny wygląd przestrzeni recepcyjnej
• Koordynacja działań - współpraca z personelem kliniki, informowanie lekarzy o planach wizyt pacjentów, przekazywanie istotnych informacji między zespołem
• Rozwiązywanie problemów - udzielanie pierwszej pomocy w sytuacjach kryzysowych, np. w przypadku bólowego pacjenta lub problemów z systemem rezerwacji wizyt
• Obsługa poczty i korespondencji - odbieranie i wysyłanie listów oraz paczek, rejestrowanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej
• Utrzymywanie zapasów - monitorowanie stanu zapasów biurowych i artykułów higienicznych, składanie zamówień, dbanie o odpowiednie zaopatrzenie recepcji

Oprogramowanie: ProDentis.
Godziny otwarcia: poniedziałek-sobota ( 7:30-20:30, czwartek 7:00-20:30, sobota 7:30-15:00).

W CV prosimy zawrzeć klauzulę:
Wyrażam zgodę dla OQP.agency Sp. z o.o. na przetwarzanie podanych przeze mnie w dokumentach aplikacyjnych danych osobowych dla potrzeb związanych z realizacją procesu rekrutacyjnego na stanowisko Recepcjonistki/Recepcjonisty oraz przyszłych i nieokreślonych na obecną chwilę procesów rekrutacyjnych, które odbędą się w okresie najbliższych 5 lat. Każdą z wyrażonych wyżej zgód mogę w każdej chwili cofnąć. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest OQP.agency Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (01-142), przy ul. Sokołowskiej 7/8.

Kontakt:
731-644-255
rekrutacjaoqp3@gmail.com

Katarzyna

Katarzyna

Katarzyna