OPIEKUN KLIENTA
Miejsce pracy: Mielec, powiat: mielecki, woj: podkarpackie
Nr oferty: StPr/24/0807
OBOWIĄZKI:
Opiekun klienta,
obsługa klienta, przyjmowanie, potwierdzanie zamówień, reklamacji, dbanie o dobrą relację z klientem, wprowadxzanie zamówień do systemu, ich modyfikacja, sprawdzanie ksiąg zamówień klienta, porównywanie ich z naszą analizą i terminowe odsyłanie pełnej informacji zwrotnej do klienta, kontrola stanów magazynowych, sprawdzanie raportów.
WYMAGANIA:
Wymagania konieczne:
- Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Wymagania inne:
- znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym, obsługa komputera, dobra znajo mość programów komputerowych tj.EXCELL, umiejętności analitycznego myślenia
WARUNKI PRACY:
Miejsce pracy: Mielec
Rodzaj umowy: Nie dotyczy
Wynagrodzenie brutto: 1 790,3 PLN
KONTAKT:
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Pracodawca:
Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu
Adres:
Chopina 16a, 39-300 Mielec, powiat: mielecki, woj: podkarpackie
Dane kontaktowe:
Maria Krupa
e-mail: maria.krupa@pup.mielec.pl
tel: 177880095
Sposób kontaktu:
za pośrednictwem urzędu
Wymagane dokumenty:
Oferta stażu w ramach projektu Europejskiego Funduszu Społecznego Plus (EFS+) pn. Aktywizacja osób bezrobotnych z powiatu mieleckiego (II)", w ramach programu Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027, Zgodnie ze Specyficznymi Kryteriami Dostępu dla Działania FEPK.07.01 co najmniej 80% uczestników projektu będą stanowiły osoby zarejestrowane w Powiatowym Urzędzie Pracy w Mielcu, jako bezrobotne należące do grup znajdujących się w szczególnie trudnej sytuacji na rynku pracy tj.:
-osoby młode, do 30 roku życia (do dnia poprzedzającego dzień 30 urodzin ),
-osoby starsze, powyżej 55 roku życia,
-osoby długotrwale bezrobotne,
-kobiety,
-osoby z niepełnosprawnościami
-osoby o niskich kwalifikacjach.
Osoby spełniające wymagania pracodawcy proszone są o zgłoszenie się do Powiatowego Urzędu Pracy w Mielcu do doradcy klienta w celu otrzymania skierowania.
Źródło: Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu