Miejsce pracy: Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Nr oferty: StPr/24/1578
OBOWIĄZKI:
- zapewnienie kompleksowej pomocy i wsparcie klientów w rozwiązywaniu problemów
udzielanie informacji oraz odpowiedzi na pytania dotyczące produktów, usług, cen, dostępności, procedur, reklamacji itp.
- rejestrowanie zgłoszeń w systemie CRM
- przekazywanie zapytań do odpowiednich działów wewnątrz firmy, jeśli jest to konieczne, -zapewniając jednocześnie płynny przepływ informacji
- działanie zgodnie z ustalonymi standardami obsługi klienta i procedurami firmy
Głównym zadaniem będzie praca przy kanałach obsługowych (telefoniczny, mailowy, czatowy). Bez sprzedaży.
Praca w godz. 6:30 - 22:00
Oferta pracy dostępna w sali A
Wymagania inne:
- wykształceniemin. średnie, staż pracy min. 6 miesięcy,
umiejętność jasnego przekazywania informacji werbalnie i pisemnie,
zrozumienie i empatyczne podejście do klientów,
chęć ciągłego doskonalenia swoich umiejętności,
szybka adaptacja do zmieniających się procesów,
doświadczenie w obsłudze klienta,
podstawowe umiejętności techniczne zw. z obsługą komputera i aplikacji,
posiadanie orzeczenia o niepełnosprawności
WARUNKI PRACY:
Miejsce pracy: Wrocław
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie brutto: od 4 350 PLN
KONTAKT:
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Pracodawca:
Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Adres:
Gliniana 20/22, 50-525 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie