KONSULTANT CONTACT CENTER

Wrocław/ dolnośląskie

Ogłoszenie dodane: 16.04.2024

Typ umowy:
Umowa o pracę
Wymiar pracy:
Pełny etat

KONSULTANT CONTACT CENTER

Miejsce pracy: Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Nr oferty: StPr/24/1578

OBOWIĄZKI:
- zapewnienie kompleksowej pomocy i wsparcie klientów w rozwiązywaniu problemów
udzielanie informacji oraz odpowiedzi na pytania dotyczące produktów, usług, cen, dostępności, procedur, reklamacji itp.
- rejestrowanie zgłoszeń w systemie CRM
- przekazywanie zapytań do odpowiednich działów wewnątrz firmy, jeśli jest to konieczne, -zapewniając jednocześnie płynny przepływ informacji
- działanie zgodnie z ustalonymi standardami obsługi klienta i procedurami firmy
Głównym zadaniem będzie praca przy kanałach obsługowych (telefoniczny, mailowy, czatowy). Bez sprzedaży.
Praca w godz. 6:30 - 22:00
Oferta pracy dostępna w sali A

WYMAGANIA:

Wymagania konieczne:
- Zawód: Pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
- Wykształcenie: średnie ogólnokształcące

Wymagania inne:
- wykształceniemin. średnie, staż pracy min. 6 miesięcy,
umiejętność jasnego przekazywania informacji werbalnie i pisemnie,
zrozumienie i empatyczne podejście do klientów,
chęć ciągłego doskonalenia swoich umiejętności,
szybka adaptacja do zmieniających się procesów,
doświadczenie w obsłudze klienta,
podstawowe umiejętności techniczne zw. z obsługą komputera i aplikacji,
posiadanie orzeczenia o niepełnosprawności

WARUNKI PRACY:

Miejsce pracy: Wrocław
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie brutto: od 4 350 PLN

KONTAKT:

Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu

Pracodawca:
Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu

Adres:
Gliniana 20/22, 50-525 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie

Dane kontaktowe:
Sala A
tel: 71 77 01 673

Sposób kontaktu:
za pośrednictwem urzędu

Wymagane dokumenty:
cv


Źródło: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu