CUSTOMER SUPPORT REPRESENTATIVE - SPECJALISTA DS. WSPARCIA KLIENTA

Wrocław/ dolnośląskie

Ogłoszenie dodane: 26.04.2024

Typ umowy:
Umowa o pracę
Wymiar pracy:
Pełny etat

CUSTOMER SUPPORT REPRESENTATIVE - SPECJALISTA DS. WSPARCIA KLIENTA

Miejsce pracy: Wołowska 18, 51-116 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Nr oferty: StPr/24/1696

OBOWIĄZKI:
1. Zapewnienie wsparcia klientom/partnerom/zespołom terenowym Hitachi Vantara przez telefon, e-mail, Internet, narzędzie do zarządzania sprawami, tłumaczenie na żądanie itp. w języku tureckim.
2. Jasna i precyzyjna komunikacja z klientami w formie pisemnej i ustnej oraz prowadzenie dokładnych i aktualnych zapisów w naszym systemie śledzenia spraw.
3. Utrzymywanie odpowiedzialności za powierzone zadania.
4. Analizowanie i dokumentowanie problemów, rekomendowanie rozwiązań i przekazywanie problemów przełożonemu.
5. Obsługa call-center i operacji terenowych zgodnie z procesem.
6. Udostępnianie raportów dziennych przed zakończeniem zmiany.
7. Bieżąca obsługa spraw i e-maili w czasie trwania zmiany.
Praca na czas określony: 1 rok
Godziny pracy 6:00 - 22:00
Kontakt z pracodawcą: magdalena.bialobrzewska@movate.com lub 660779626.
Oferta pracy dostęna w sali G

WYMAGANIA:

Wymagania konieczne:
- Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- Język: turecki, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły

Wymagania inne:
- wykształcenie średnie, staż pracy brak wymagań, jęz. turecki C2 w mowie i piśmie

WARUNKI PRACY:

Miejsce pracy: Wrocław
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto: od 6 500 do 6 500 PLN

KONTAKT:

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Pracodawca:
MOVATE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Adres:
Wołowska 18, 51-116 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie

Dane kontaktowe:
e-mail: magdalena.bialobrzewska@movate.com
tel: 660779626

Sposób kontaktu:
bezpośrednio do pracodawcy
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail

Wymagane dokumenty:
Brak danych.


Źródło: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu