INSPEKTOR W WYDZIALE ADMINISTRACJI I UTRZYMANIA OBIEKTÓW URZĘDU

Zielona Góra/ lubuskie

Ogłoszenie dodane: 02.12.2025

Typ umowy:
Umowa o pracę
Wymiar pracy:
Pełny etat

INSPEKTOR W WYDZIALE ADMINISTRACJI I UTRZYMANIA OBIEKTÓW URZĘDU

Miejsce pracy: Podgórna 22, 65-424 Zielona Góra, powiat: m. Zielona Góra, woj: lubuskie
Nr oferty: StPr/25/1361

OBOWIĄZKI:
Praca na stanowisku inspektora w wydziale administracji i utrzymania obiektów urzędu w Urzędzie Miasta Zielona Góra.
Szczegóły, link do ogłoszenia: https://bip.zielonagora.pl/wakaty/85/727/Inspektor/


WYMAGANIA:

Wymagania konieczne:
- Wykształcenie: średnie ogólnokształcące

Wymagania inne:
- Wykształcenie średnie.
Doświadczenie zawodowe co najmniej 5letni staż pracy.
Uprawnienia, umiejętności -obsługa komputera i innych urządzeń biurowych.
Znajomość przepisów prawa w zakresie zadań realizowanych przez Wydział, a w szczególności: Prawo zamówień publicznych, Kodeks cywilny, Ustawa o samorządzie gminnym, Ustawa o samorządzie powiatowym, Ustawa o finansach publicznych, Ustawa o rachunkowości, Rozporządzenie Rady Ministrów w sprawie Klasyfikacji Środków Trwałych, Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.


WARUNKI PRACY:

Miejsce pracy: Zielona Góra
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto: od 6 000 PLN

KONTAKT:

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Pracodawca:
Urząd Miasta Zielona Góra

Adres:
Podgórna 22, 65-424 Zielona Góra, powiat: m. Zielona Góra, woj: lubuskie

Dane kontaktowe:
Sławomir Wojciechowski
tel: 68 456 44 11

Sposób kontaktu:
bezpośrednio do pracodawcy
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon

Wymagane dokumenty:
CV


Źródło: Powiatowy Urząd Pracy w Zielonej Górze