INSPEKTOR DS. INWESTYCJI

Ostróda/ ostródzki/ warmińsko-mazurskie

Ogłoszenie dodane: 3 godziny temu

Typ umowy:
Umowa o pracę
Wymiar pracy:
Pełny etat

INSPEKTOR DS. INWESTYCJI

Miejsce pracy: Ostróda, powiat: ostródzki, woj: warmińsko-mazurskie
Nr oferty: StPr/25/1392

OBOWIĄZKI:
1) przygotowanie inwestycji do realizacji, w tym inwestycji finansowanych z funduszy
europejskich,
2) przygotowanie opisu inwestycji oraz treści i ustaleń uzyskanych decyzji
administracyjnych,
3) bieżące analizy potrzeb inwestycyjnych miasta oraz przygotowywanie wstępnych
założeń projektowych,
4) analizy kosztowe planowanych do wykonywania przyszłych inwestycji,
5) tworzenie dokumentacji przetargowej,
6) nadzór nad realizacją zlecanych inwestycji,
7) przygotowywanie propozycji w zakresie wydatków budżetowych dotyczących zadań
remontowych i inwestycyjnych Gminy,
8) udział w czynnościach odbiorowych zadań inwestycyjnych,
9) ocena merytoryczna przy rozliczeniu finansowym zadań, w tym sprawdzanie
prawidłowości wystawiania faktur z punktu widzenia podpisanych umów oraz ich
zgodności z posiadanym budżetem,
10) organizowanie i uczestnictwo w przeglądach gwarancyjnych.

WYMAGANIA:

Wymagania konieczne:
- Wykształcenie: średnie ogólnokształcące

Wymagania inne:
- Wymagania związane ze stanowiskiem:
a) wymagania niezbędne:
1) obywatelstwo polskie,
2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
3) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
4) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
5) wykształcenie średnie lub wyższe techniczne o kierunku budownictwo,
6) w przypadku wykształcenia wyższego wymagany jest co najmniej 3 letni staż pracy, w przypadku wykształcenia średniego wymagany jest co najmniej 5-letni staż pracy,
7) nieposzlakowana opinia.
Wymagania dodatkowe:
1) doświadczenie zawodowe w pracy na podobnym stanowisku,
2) mile widziane uprawnienia budowlane,
3) podstawowa znajomość przepisów ustaw: Kodeks postępowania administracyjnego, Prawo zamówień publicznych, Ustawa o samorządzie gminnym, Prawo budowlane wraz z rozporządzeniami wykonawczymi,
4) znajomość obsługi programów komputerowych: pakietów biurowych (w szczególności excel, word, outlook), mile wiadziana znajomość programów typu autocad, norma,
5) umiejętność pracy w zespole, prowadzenia negocjacji, bezkonfliktowego działania komunikatywność, terminowość, rzetelność, odpowiedzialność, sumienność,
6) prawo jazdy kat. B.

WARUNKI PRACY:

Miejsce pracy: Ostróda
Rodzaj umowy: Umowa o pracę w zastępstwie
Wynagrodzenie brutto: od 5 000 do 7 000 PLN

KONTAKT:

Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu

Pracodawca:
Powiatowy Urząd Pracy w Ostródzie

Adres:
Jana III Sobieskiego 5, 14-100 Ostróda, powiat: ostródzki, woj: warmińsko-mazurskie

Dane kontaktowe:
Monika Kwiatkowska
e-mail: m.kwiatkowska@ostroda.praca.gov.pl
tel: 896429546

Sposób kontaktu:
za pośrednictwem urzędu

Wymagane dokumenty:
1) podanie (list motywacyjny) o przyjęcie na stanowisko objęte naborem wraz
z uzasadnieniem przystąpienia do konkursu,
2) CV (curriculum vitae) z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej,
3) kwestionariusz osobowy,
4) kserokopia dyplomu ukończenia szkoły średniej, ukończenia studiów, kserokopie innych dokumentów potwierdzających kwalifikacje i umiejętności zawodowe,
5) kserokopie świadectw pracy potwierdzające przebieg pracy zawodowej, w przypadku pracy aktualnie wykonywanej należy przedłożyć zaświadczenie pracodawcy potwierdzające fakt i okres zatrudnienia,
6) podpisane przez kandydata oświadczenie o posiadanym obywatelstwie polskim,
7) podpisane przez kandydata oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwa
ścigane z oskarżenia publicznego oraz niekaralności za umyślne przestępstwa
skarbowe,
8) podpisane przez kandydata oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności
prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
9) podpisane przez kandydata oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji na druku załączonym do ogłoszenia o naborze.

Przed złożeniem oświadczenia o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych
osobowych należy zapoznać się z Klauzulą informacyjną o przetwarzaniu danych
osobowych.
Dokumenty przedłożone przez kandydata powinny być opatrzone datą
i własnoręcznym podpisem. Ponadto wszystkie dokumenty w kserokopiach powinny
być opatrzone klauzulą za zgodność z oryginałem na każdej stronie zawierającej
treść, także na odwrocie w przypadku dokumentów dwustronnych.

Dokumenty, o których mowa w części V ogłoszenia, należy przesłać w zaklejonych kopertach z napisem: Konkurs na stanowisko urzędnicze Inspektor ds. inwestycji
w Wydziale Inwestycji w Urzędzie Miejskim w Ostródzie na podstawie umowy na czas
określony w celu zastępstwa pracownika, na adres URZĄD MIEJSKI W OSTRÓDZIE,
ul . ADAMA MICKIEWICZA 24, 14 100 OSTRÓDA lub złożyć osobiście w siedzibie Urzędu w Punkcie Obsługi Interesanta (parter, pokój 119).
O zachowaniu terminu decyduje data wpływu dokumentów aplikacyjnych do Urzędu Miejskiego w Ostródzie. Dokumenty, które zostaną złożone lub wpłyną do Urzędu Miejskiego w Ostródzie po terminie nie będą rozpatrywane.


Źródło: Powiatowy Urząd Pracy w Ostródzie