INSPEKTOR DO SPRAW PŁAC JEDNOSTEK OŚWIATOWYCH

Ostróda/ ostródzki/ warmińsko-mazurskie

Ogłoszenie dodane: 8 godzin temu

Typ umowy:
Umowa o pracę
Wymiar pracy:
Pełny etat

INSPEKTOR DO SPRAW PŁAC JEDNOSTEK OŚWIATOWYCH

Miejsce pracy: Jana III Sobieskiego 1, 14-100 Ostróda, powiat: ostródzki, woj: warmińsko-mazurskie
Nr oferty: StPr/25/1396

OBOWIĄZKI:
1) zgłaszanie i wyrejestrowywanie pracowników poszczególnych jednostek do ubezpieczeń
społecznych i ubezpieczenia zdrowotnego oraz członków ich rodzin na podstawie
przedłożonych przez jednostki obsługiwane w formie papierowej dokumentów ( ZUA,
ZWUA i innych);
2) sporządzanie list płac i innych świadczeń związanych z pracą dla pracowników jednostek
obsługiwanych, sprawowanie kontroli w ww. zakresie,;
3) zapewnienie prawidłowego i terminowego przebiegu wypłat wynagrodzeń i innych
należności dla pracowników;
4) naliczanie, uzgadnianie z księgowością i przekazywanie polecenia przelewu podatku
dochodowego od osób fizycznych i należnych składek ZUS, prowadzenie rozliczeń
z ww instytucjami;
5) sporządzanie deklaracji rocznych do Urzędu Skarbowego i miesięcznych do ZUS
w programie Płatnik;
6) obsługa w zakresie PPK;
7) prowadzenie ewidencji wypłat z ZFŚS zwolnionych z podatku do wysokości górnej granicy
zwolnienia;
8) wydawanie osobom zainteresowanym zaświadczeń o wysokości wynagrodzenia
lub zasiłku;
9) wydawanie dokumentów stwierdzających okresy zatrudnienia i osiągane dochody do celów
emerytalno-rentowych na podstawie prowadzonej dokumentacji osobowej oraz płacowej;
10) przyjmowanie oświadczeń podatników, sporządzanie Pit-ów;
11) przygotowywanie dla jednostek obsługiwanych wszelkich danych statystycznych z zakresu płac niezbędnych do prowadzenia bazy SIO oraz sporządzanie sprawozdań GUS
( m.in. Z-03, Z-06);
12) archiwizowanie dokumentacji płatniczej

WYMAGANIA:

Wymagania konieczne:
- Wykształcenie: średnie ogólnokształcące

Wymagania inne:
- Wymagania niezbędne:
1) posiadanie obywatelstwa polskiego;
2) wykształcenie wyższe oraz co najmniej 3 - letni staż pracy lub średnie i co najmniej
5-letni staż pracy;
3) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni
praw publicznych;
4) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
5) nieposzlakowana opinia.
2. Wymagania dodatkowe:
1) znajomość przepisów z zakresu: Karty Nauczyciela, Kodeksu Pracy, Prawa
Oświatowego, Ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych, Ustawy o podatku
dochodowym od osób fizycznych;
2) znajomość przepisów ZUS w zakresie płac i zasiłków chorobowych, macierzyńskich
itp.;
3) znajomość programów Płace Vulcan, Płatnik, PFRON oraz Systemu Informacji
Oświatowej (SIO);
4) samodzielność, terminowość, dokładność, odpowiedzialność, sumienność;
5) umiejętność sprawnego podejmowania decyzji;
6) umiejętność pracy w zespole

WARUNKI PRACY:

Miejsce pracy: Ostróda
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto: od 4 870 do 9 600 PLN

KONTAKT:

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Pracodawca:
Urząd Gminy Ostróda

Adres:
Jana III Sobieskiego 1, 14-100 Ostróda, powiat: ostródzki, woj: warmińsko-mazurskie

Dane kontaktowe:
Elżbieta Kulesza

Sposób kontaktu:
bezpośrednio do pracodawcy
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta, Termin: do dnia 15.12.2025, Godziny : do 15.30

Wymagane dokumenty:
Wymagane dokumenty:
1) list motywacyjny;
2) CV (curriculum vitae) z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego
przebiegu pracy zawodowej;
3) dokument poświadczający wykształcenie;
4) kserokopie świadectw pracy;
5) oświadczenie o posiadanym obywatelstwie polskim;
6) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw
publicznych;
7) oświadczenie o niekaralności (braku prawomocnego skazania wyrokiem sądu za
przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne
przestępstwo skarbowe);
8) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach;
9) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych
do celów rekrutacji.
7. Termin i miejsce składania dokumentów:
Dokumenty należy przesłać pocztą w zaklejonych kopertach z dopiskiem Nabór na
stanowisko urzędnicze Inspektor do spraw płac jednostek oświatowych na adres Urzędu
Gminy Ostróda (14-100 Ostróda, ul. Jana III Sobieskiego 1) lub złożyć osobiście
w sekretariacie Urzędu (I piętro, pokój nr 202), w terminie do dnia 15 grudnia 2025 r.
do godziny 15:30 włącznie. Liczy się data wpływu do Urzędu. Aplikacje, które wpłyną
do Urzędu po terminie, nie będą rozpatrywane.

Informacje dodatkowe: Dokumenty przedłożone przez kandydata powinny być opatrzone
datą i własnoręcznym podpisem. Ponadto wszystkie dokumenty w kserokopiach powinny być
opatrzone klauzulą za zgodność na każdej stronie zawierającej treść, także na odwrocie
w przypadku dokumentów dwustronnych.

UWAGA: Przed złożeniem oświadczenia o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych
osobowych proszę zapoznać się z: Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych
osobowych. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych powinno
zawierać następującą treść: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych
do celów naboru na stanowisko Inspektor do spraw płac jednostek oświatowych
Swoje dane osobowe udostępniam dobrowolnie. Zostałem(łam) poinformowany(a)
o możliwości wycofania zgody w każdym czasie, mam świadomość, że wycofanie zgody
nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie tej zgody
przed jej wycofaniem.
"


Źródło: Powiatowy Urząd Pracy w Ostródzie