Suzuki Ignis Sport 1.5 16V VVT 121KM/147Nm

8 800,00 zł

Międzyzdroje/ kamieński/ zachodniopomorskie

Ogłoszenie dodane: 13.03.2024

Cena:
8 800,00 zł
Poj. silnika:
1490 cm3
Przebieg:
280600 km
Rok produkcji:
2003
Typ nadwozia:
Coupe
Stan techniczny:
Nieuszkodzony
Skrzynia biegów:
Manualna
Paliwo:
Benzyna
Kierownica:
Po lewej
Kolor:
Czarny

Dzień dobry, na sprzedaż fajne zwinne japońskie autko.
Najpierw kilka podstawowych informacji. Auto posiadam od 6 lat, zrobiłem nim prawie 100 kkm. Prawie wszystkie naprawy robiłem sam. Posiadam większość zapisów z napraw/serwisów. Jestem 2-im właścicielem w kraju. Auto jest powypadkowe a raczej po kolizyjne. Poprzedni właściciel gdzieś poszalał i wylądował bokiem na płocie – posiadam zdjęcia. Druga rzecz to jakaś lekka kolizja w tył jeszcze po stronie Niemieckiej – są ślady na zderzaku, to co było uszkodzone pod spodem to zrobiłem.
SILNIK:
Silnik 1.5 VVT M15 16V w benzynie – nigdy nie było w nim gazu, moc 121KM podniesiona przez nowy układ wydechowy(za katalizatorem do samego końca) oraz dolot, moment obrotowy 147Nm – potwierdzone wykresem. Silnik jest bardzo elastyczny szybko reaguje na pedał gazu. Radość z jazdy gwarantowana. Skrzynia biegów jest krótka co przenosi się na bardzo dobre przyspieszenie. Co do spalania to mam doświadczenie tylko w trasach. Jeżeli będziemy jechać 120 – wyjdzie ok 7,2l, przy 100-110 już ok 6,3l, rekord jaki mi się udało uzyskać to na krajówce przy prędkościach 70-90 – 5,3l. Silnik miał robioną uszczelkę pod głowicą(2019r). W maju zrobione luzy zaworowe. Jednostka na łańcuchu rozrządu – nie daje oznak zużycia więc nie ma potrzeby tego zmieniać to nie VAG ;) Generalnie silnik bez awaryjny. W zeszłym roku bez problemów woził mnie na urlopie i pokonał 4600km.
WNĘTRZE:
W środku nie było palona przeze mnie, wcześniej nie pamiętam. Oryginalne fotele kubełkowe Recaro świetnie trzymają w zakrętach. Stan bardzo dobry nie mają przetarć. Kierownica wymagała by już regeneracji bo już się przeciera na szwach. Zamiast oryginalnego zegarka jest zrobiony kokpit na wskaźniki. Jest zamontowany czujnik temperatury oleju ze wskaźnikiem z kilkoma wariantami podświetlenia. Wszystko robione samemu. Niestety kokpit trochę popękał. Radio Sony z wejściem AUX oraz na płyty cd. Podpięty wzmacniacz JBL oraz własnej roboty skrzyneczka basowa. Całość jakoś tam gra, szału nie ma ale jest lepiej z racji na fakt że 10cm głośniki są tylko w podszybiu. Wzmacniacz schowany pod podłogą bagażnika.
NADWOZIE:
Auto jak wspomniałem miało jakąś kolizję w tył. Lekko opada zderzak z prawej strony i ma popękany lakier w kilku miejscach ale mocno tego nie widać. Wymieniłem nową belką , ściana grodziowa nie była uszkodzona. Na lakierze są ryski i odpryski – zwłaszcza na masce. Auto miało malowany tylny lewy błotnik oraz pół zderzaka po wspomnianej kolizji z płotem, wymieniony przedni błotnik oraz plastikowe poszerzenie. Jedyne co nie zostało zrobione to chyba wgniotki w okolicy klamki kierowcy. Przednia szyba już nie jest oryginalna, dostałem kamieniem na autostradzie i poszedł pajączek. 5 lat i nic się nie dzieje. Auto posiada niestandardowy klakson – jest trochę głośniejszy – oraz podświetlenie podwozie Led-ami które sterujemy z pilota.
PODWOZIE:
Ogólnie jest dobrze w mojej ocenie. Najważniejsze punkt mocowań wahaczy są całe nie przegniłe. Może lekki nalot. Tylną podłogę robiłem parę lat tamu ale niestety trzeba by już poprawić zabezpieczenie + podłoga bagażnika gdzie korozja jest większa. Drzwi oraz progi jak na 20 lat są zdrowe. Przed zimą zalewałem wszystkie profile oraz drzwi woskiem. W maju czyściłem i konserwowałem przód – czyli nadkola oraz błotniki.
KOŁA I HAMULCE:
Na lato są felgi Autec 16” w kolorze pomarańczowym(już trochę blaknie) z oponami Kormoran Road Performance 205/45ZR16 87W DOT 1219, na zimę są stalówki 15” pomarańczowe z oponami bieżnikowanymi(kupowałem nowe) Globgum 185/55R15 81T bardzo dobry bierznik, świetnie się trzyma śniegu – rocznik 2019r(nie ma wybitego DOT) Hamulce z przodu to tarcze Rotinger GT(nacinane i nawiercane) + klocki EBC Ultimax2, z tyłu tarcze Nipparts+klocki Tomex. Układ hamulcowy bardzo ostry mimo że nie ma przewodów w oplocie.

W aucie jest niesprawna klima. Zdiagnozowano na serwisie nieszczelną chłodnicę. Dodatkowo nie reaguje z pilota zamek od strony pasażera – nie wiem co jest bo sam siłownik był sprawny. Tak więc auto ma już swoje lata więc trochę uwagi trzeba mu poświecić – ale nie są to jakieś magie z elektroniką jak to w innych autach bywa. Auto idealne do samodzielnego grzebania, pod maską dużo miejsca nie trzeba jakiś dziwnych gwiazdek czy torx-ów wszystko od klucza 8-19 plus wkrętaki i tyle :)

Zapraszam do oględzin lub jazdy próbnej. Możliwość obejrzenia w Międzyzdrojach. W Szczecinie po wcześniejszym uzgodnieniu. Można pisać lub dzwonić 519 719 993

8 800,00 zł