Fundacja Sustinae we współpracy z Ministerstwem Funduszy i Polityki Regionalnej
ogłasza rekrutację na stanowisko: Stażysta - pracownik administracyjno-biurowy
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe – kierunek: prawo, bezpieczeństwo informacji, administracja, informatyka,
- swobodna obsługa komputera w tym Pakietu MS Office oraz urządzeń biurowych,
- język angielski na poziomie komunikatywnym,
- aktualne orzeczenie o niepełnosprawności lub dokument równoważny,
- komunikatywność, otwartość na naukę i nowe doświadczenia, odpowiedzialność
Zadania:
- Aktualizacja dokumentów wewnętrznych,
- przygotowywanie pism do komórek organizacyjnych,
- analizy, zestawienia, opracowania,
- archiwizacja
Oferujemy:
- Płatny staż zawodowy,
- udział w szkoleniach i kursach,
- możliwość zdobycia profesjonalnej wiedzy oraz doświadczenia w administracji i służbie publicznej,
- doradztwo w zakresie rozwoju kariery,
- zwrot kosztów dojazdu na staż
- indywidualne i profesjonalne podejście w procesie rekrutacji.
Osoby zainteresowane zapraszamy do udziału w procesie rekrutacji.
CV i orzeczenie prosimy o przesłanie na adres: rekrutacja_warszawa@fundacjasustinae.org
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego: 735 933 898 lub 785 051 620