Mikołów/ mikołowski/ śląskie
Ogłoszenie dodane: 14 godzin temu
STARSZY REFERENT
Miejsce pracy: Żwirki i Wigury 4/a, 43-190 Mikołów, powiat: mikołowski, woj: śląskie
Nr oferty: StPr/25/0485
OBOWIĄZKI:
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1) Realizacja zamówień na usługi, dostawy i do 130 tyś. zł;
2) Praca w elektronicznym obiegu dokumentów FINN;
3) Organizowanie pracy Kancelarii;
4) Prowadzenie rejestru korespondencji przychodzącej i wychodzącej Starostwa w systemie e-obieg;
5) Segregowanie i rozdział poczty;
6) Przygotowanie poczty Starostwa do wysyłki drogą pocztową oraz/lub za pośrednictwem kuriera;
7) Zamawianie usług zewnętrznych firm kurierskich;
8) Współpraca z pocztą rozliczenia finansowe w zakresie wysłanej korespondencji;
9) Zgłaszanie reklamacji do operatorów pocztowych;
10) Opisywanie faktur w zakresie prowadzonych spraw.
Warunki pracy:
1) pełny wymiar czasu pracy,
2) przewidywany okres zatrudnienia: umowa o pracę na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony,
3) praca w podstawowym systemie czasu pracy,
4) miejsce pracy Mikołów, ul. Żwirki i Wigury 4a- trzykondygnacyjny budynek biurowy z windą - siedziba urzędu Starostwa Powiatowego; Miejsce pracy jest wyposażone w zaplecze socjalne, kadrowe i techniczne.
Wskaźnik zatrudnienia:
W miesiącu poprzedzającym publikację niniejszego ogłoszenia, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Starostwie Powiatowym w Mikołowie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, wynosił poniżej 6 %.
Szczegółowe informacje na stronie:
https://powiat_mikolow.bip.gov.pl/nabory/nabor-na-dwa-wolne-stanowiska-starszy-referent-w-wydziale-organizacyjno-administracyjnym.html
OKRES ZATRUDNIENIA W PRZYPADKU PRACY NA PODSTAWIE UMOWY:
Umowa na czas określony 6 m-cy z możliwością przedłużenia
MIEJSCE WYKONYWANIA PRACY:
43-190 Mikołów ul. Żwirki i Wigury 4a
PRACA W DNIACH I GODZINACH:
Pn-Pt 7.30-15.30
WYMAGANIA:
Wymagania konieczne:
- Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- Uprawnienia: prawo jazdy kategoria - B
- Uprawnienia: obsługa komputera - exel, word
Wymagania inne:
- Wymagania niezbędne dla kandydatów:
1) Posiada wykształcenie wyższe lub średnie i 2 letni staż pracy;
2) Ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych;
3) Jest obywatelem polskim;
4) Nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Wymagania dodatkowe pożądane:
1) Posiada wykształcenie wyższe (administracja lub ekonomia);
2) Posiada znajomość przepisów z zakresu:
- ustawy o samorządzie powiatowym (Dz.U.2024.107 t.j. z dnia 2024.01.29 z późn. zm.);
- prawo zamówień publicznych (Dz.U.2024.1320 t.j. z dnia 2024.08.30) wraz z aktami wykonawczymi;
- ustawy Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U.2024.572 t.j. z dnia 2024.04.15);
- Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych;
3) Praca w programie FINN;
4) Biegła obsługa urządzeń biurowych, komputera i pakietu MS Office;
5) Umiejętności pracy zespołowej, oraz wysoki poziom samodzielności w działaniu i dobra organizacja pracy;
6) Duża odporność na stres, i umiejętność sprawnego działania pod presją czasu i nałożonych zadań;
7) Rozwinięte zdolności komunikacyjne oraz interpersonalne;
8) Umiejętność podejmowania decyzji;
9) Dokładność, sumienność;
10) Dyspozycyjność.
Mogą być również osoby z orzeczeniem o stopniu niepełnosprawności jeżeli stan zdrowia pozwala na wykonywanie pracy na danym stanowisku.
Szczegółowe informacje na stronie:
https://powiat_mikolow.bip.gov.pl/nabory/nabor-na-dwa-wolne-stanowiska-starszy-referent-w-wydziale-organizacyjno-administracyjnym.html
WARUNKI PRACY:
Miejsce pracy: Mikołów
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto: od 4 900 PLN
KONTAKT:
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Pracodawca:
Starostwo Powiatowe w Mikołowie
Adres:
Żwirki i Wigury 4/a, 43-190 Mikołów, powiat: mikołowski, woj: śląskie
Dane kontaktowe:
Daria Bugiel
e-mail: kancelaria@mikolowski.pl
Sposób kontaktu:
bezpośrednio do pracodawcy
Preferowane formy kontaktu: e-mail, poczta
Wymagane dokumenty:
Wymagane dokumenty:
1) Kwestionariusz osobowy wzór do pobrania;
2) Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
3) Kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy tj. świadectwa pracy, zaświadczenia;
4) Oświadczenie kandydata o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe wzór do pobrania;
5) Oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych wzór do pobrania;
6) Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby rekrutacji w przypadku złożenia dokumentów dodatkowych niż wymagane wzór do pobrania.
Dodatkowe dokumenty:
Kserokopie dokumentów potwierdzających uprawnienia zawodowe oraz kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności;
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w terminie do dnia 23.12.2025 r. w jednej z wymienionych poniżej formie:
- osobiście w siedzibie Starostwa w Mikołowie ul. Żwirki i Wigury 4a (Kancelaria);
- pocztą w formie papierowej (w przypadku przesyłek listowych decyduje data wpływu do kancelarii starostwa);
- na adres elektronicznej skrzynki podawczej: /Powiat_Mikolow/skrytka (wymaga posiadania profilu zaufanego lub podpisu elektronicznego);
- pocztą elektroniczną na adres kancelaria@mikolowski.pl (załączone dokumenty muszą zostać podpisane podpisem elektronicznym.
z dopiskiem:
"Dotyczy naboru na dwa wolne stanowiska Starszego Referenta w Wydziale Organizacyjno - Administracyjnym.
Uwaga!!
Aplikacje, które wpłyną do starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną poinformowani o II etapie naboru na w/w stanowisko. W celu ułatwienia kontaktu prosimy w kwestionariuszu osobowym w danych kontaktowych podać numer telefonu.
Ostateczną decyzję w sprawie zatrudnienia po przeprowadzonej procedurze naboru podejmuje Starosta. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.powiat_mikolow.bip.gov.pl) i tablicach informacyjnych Starostwa.
Szczegółowych informacji udziela Wydział spraw Pracowniczych, 43-190 Mikołów ul. Żwirki i Wigury 4a, pokój nr 208 (I piętro) tel. 32/32 48 165.
Pod wskazanym adresem można zapoznać się z regulaminem zatrudniania pracowników na wolne stanowiska urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Mikołowie.
Źródło: Powiatowy Urząd Pracy w Mikołowie z siedzibą w Łaziskach Górnych