Miejsce pracy: Plac Bema 3, 10-516 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie
Nr oferty: StPr/25/1380
OBOWIĄZKI:
W ramach Wydziału Wdrażania Programów Unijnych:
1.Sekcja Kontraktowania - obsługa wniosków i umów o dofinansowanie realizowanych przez Wydział Wdrażania Programów Unijnych,
2.Sekcja płatnicza - prowadzenie kontroli na dokumentach w zakresie wykorzystania środków z dotacji na cel określonych w umowie; ocena wniosków o płatność pod względem formalnym, merytorycznym i finansowym; obsługa procesu związanego z zabezpieczeniami prawidłowej realizacji umowy o dofinansowanie,
3.Zespół Kontroli i Monitoringu - przeprowadzanie kontroli fakultatywnych (kontrole na dokumentach) oraz kontroli na miejscu realizacji lub w siedzibie podmiotu kontrolowanego; kontrola w zakresie stosowania właściwych procedur dotyczących udzielania zamówień
współpraca z pozostałymi stanowiskami Wydziału Wdrażania Program.
Godziny pracy: 7:30 - 15:30
WYMAGANIA:
Wymagania konieczne:
- Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- Uprawnienia: biegła obsługa komputera z obsługą internetu
- Uprawnienia: kreatywność, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole
- Uprawnienia: prawo jazdy kategoria - B
- Uprawnienia: samodzielność w działaniu
Wymagania inne:
- - znajomość zagadnień z zakresu funduszy unijnych,
- doświadczenie w zakresie realizacji projektów finansowanych z UE.
WARUNKI PRACY:
Miejsce pracy: Olsztyn
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie brutto: od 6 000 PLN
KONTAKT:
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Pracodawca:
Warmińsko-Mazurska Agencja Rozwoju Regionalnego Spółka Akcyjna w Olsztynie