Bliżyn/ skarżyski/ świętokrzyskie
Ogłoszenie dodane: 05.12.2025
STANOWISKO URZĘDNICZE DS. OBSŁUGI RADY GMINY
Miejsce pracy: Kościuszki 79A, 26-120 Bliżyn, powiat: skarżyski, woj: świętokrzyskie
Nr oferty: StPr/25/0914
OBOWIĄZKI:
1) prowadzenie ewidencji radnych,
2) prowadzenie ewidencji delegacji służbowych radnych,
3) gromadzenie i przechowywanie oświadczeń majątkowych radnych,
4) prowadzenie spraw związanych z wyborem ławników,
5) prowadzenie zbioru przepisów gminnych i ich nieodpłatne udostępnianie do publicznego wglądu,
6) prowadzenie zbioru aktów prawa miejscowego i ich nieodpłatne udostępnianie,
7) obsługa administracyjno – biurowa sesji rady gminy i komisji rady.
8) wykonywanie funkcji koordynatora czynności kancelaryjnych,
9) udostępnianie materiałów zgromadzonych w archiwum – prowadzenie ewidencji udostępnianych dokumentów,
10) przyjmowanie spraw do archiwum i ich porządkowanie,
11) brakowanie akt,
12) współpraca i przekazywanie materiałów archiwalnych do Archiwum Państwowym w Kielcach.
WYMAGANIA:
Wymagania konieczne:
- Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- Uprawnienia: umiejętność pracy w zespole
- Uprawnienia: biegła obsługa komputera z obsługą internetu
Wymagania inne:
- - pełna zdolność do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych
- znajomość ustaw i innych przepisów związanych ze stanowiskiem
1) obywatelstwo polskie
2) niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
3) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku ds. obsługi biura Rady Gminy
Wymagania dodatkowe (pożądane) w ogłoszeniu:
https://ugblizyn.bip.doc.pl/upload/doc/31756_20251205_101131.pdf
WARUNKI PRACY:
Miejsce pracy: Bliżyn
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto: od 5 500 PLN
KONTAKT:
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Pracodawca:
Urząd Gminy w Bliżynie
Adres:
Kościuszki 79A, 26-120 Bliżyn, powiat: skarżyski, woj: świętokrzyskie
Dane kontaktowe:
Michał Jędrys
Sposób kontaktu:
bezpośrednio do pracodawcy
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Wymagane dokumenty:
Wymagane dokumenty należy skladai w zamkniętych kopertach z dopiskiem ,,Nabór na stanowisko ds. obslugi Rady Gminy w terminie do dnia 19.12.2025r. do godz. 10.00 w punkcie podawczym Urzędu Gminy pokój nr 21 lub za pośrednictwem poczty (liczy się data wplywu do urzędu).
Dokumenty zlożone po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Źródło: Powiatowy Urząd Pracy w Skarżysku-Kamiennej