STANOWISKO DS. PŁAC

Gorzów Wielkopolski/ lubuskie

Ogłoszenie dodane: 02.12.2025

Typ umowy:
Umowa o pracę
Wymiar pracy:
Pełny etat

STANOWISKO DS. PŁAC

Miejsce pracy: Wełniany Rynek 18, 66-400 Gorzów Wielkopolski, powiat: m. Gorzów Wielkopolski, woj: lubuskie
Nr oferty: StPr/25/1346

OBOWIĄZKI:
1)naliczanie wynagrodzeń i zasiłków dla nauczycieli, pracowników administracji i obsługi oraz osób wykonujących zadania z tytułu umowy zlecenia i umowy o dzieło;
2)sporządzanie list płac i przelewów wynagrodzeń;
3)realizowanie potraceń z wynagrodzenia pracowników;
4)obliczanie składek ZUS i PPK, sporządzanie deklaracji i przekazywanie składek ZUS-u i PPK;
5)sporządzanie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagradzaniu ERp-7;
6)wystawianie zaświadczeń o uzyskanych dochodach;
7)sporządzanie deklaracji do ZUS, US i GUS oraz ich przesyłanie;
8)prowadzenie dokumentacji zasiłków chorobowych;
9)przygotowywanie zestawień, sprawozdań w zakresie wynagrodzeń;
10)prowadzenie, przechowywanie i archiwizowanie dokumentacji z zakresu wykonywanych zadań;

WYMAGANIA:

Wymagania konieczne:
- Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- Uprawnienia: bardzo dobra znajomość obsługi komputera

Wymagania inne:
- [Umiejętność 2] : znajomość ustawy o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa; znajomość ustawy o ubezpieczeniu społ.,
[Umiejętność 1] : znajomość ustawy o pracownikach samorządowych oraz o samorządzie gminnym i powiatowym; znajomość ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych;


WARUNKI PRACY:

Miejsce pracy: Gorzów Wielkopolski
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto: od 6 500 PLN

KONTAKT:

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Pracodawca:
Centrum Usług Wspólnych

Adres:
Wełniany Rynek 18, 66-400 Gorzów Wielkopolski, powiat: m. Gorzów Wielkopolski, woj: lubuskie

Dane kontaktowe:
tel: 95 7158 915

Sposób kontaktu:
bezpośrednio do pracodawcy
Preferowane formy kontaktu: telefon

Wymagane dokumenty:
Brak danych.


Źródło: Powiatowy Urząd Pracy w Gorzowie Wielkopolskim