Miejsce pracy: 11 Listopada 2, 42-400 Zawiercie, powiat: zawierciański, woj: śląskie
Nr oferty: StPr/24/0065
OBOWIĄZKI:
- prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego
- przygotowanie i publikacja ogłoszeń o zamówieniach w oficjalnych publikatorach krajowych i unijnych
- przygotowanie niezbędnej do wszczęcia postępowania dokumentacji (tj. projekty SIWZ, zaproszeń do składania ofert i negocjacji, protokołów wraz z ich załącznikami)
- przyjmowanie ofert składanych w toczących się postępowaniach
- przygotowanie propozycji rozstrzygnięć w postępowaniach
- przygotowanie dokumentacji dla projektów finansowanych z zewnętrznych środków, w szczególności pochodzących z funduszy i programów UE oraz grantów, dotacji i projektów o charakterze wewnątrzkrajowym
- pełnienie roli Opiekuna projektu, w tym przygotowanie i weryfikacja umów i zmian w umowach o dofinansowanie, monitorowanie projektów, udzielanie wyjaśnień/odpowiedzi na pytania Wnioskodawców i Beneficjentów
- archiwizacja dokumentacji postępowań.
WYMAGANIA:
Wymagania konieczne:
- Zawód: Specjalista do spraw zamówień publicznych (wymagany staż - lata: 2)
- Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Wymagania inne:
- wykształcenie minimum średnie, udokumentowane min. 2 lata pracy w obszarze zamówień lub pozyskiwania funduszy zewnętrznych, bardzo dobra znajomość programu Office, znajomość zagadnień związanych z prawem zamówień publicznych, obsługa platform zakupowych
WARUNKI PRACY:
Miejsce pracy: Zawiercie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie brutto: od 5 500 do 7 000 PLN
KONTAKT:
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Pracodawca:
REJONOWE PRZEDSIĘBIORSTWO WODOCIĄGÓW I KANALIZACJI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Adres:
11 Listopada 2, 42-400 Zawiercie, powiat: zawierciański, woj: śląskie