SPECJALISTA/SPECJALISTKA DS ZAKUPÓW

Szczecin/ zachodniopomorskie

Ogłoszenie dodane: 2 godziny temu

Typ umowy:
Umowa o pracę
Wymiar pracy:
Pełny etat

SPECJALISTA/SPECJALISTKA DS ZAKUPÓW

Miejsce pracy: 00-000 Szczecin, powiat: m. Szczecin, woj: zachodniopomorskie
Nr oferty: StPr/25/1851

OBOWIĄZKI:

- Pozyskiwanie ofert i prowadzenie negocjacji handlowych oraz pozyskiwanie nowych wykonawców usług, budowanie i utrzymywanie trwałych relacji z obecnymi partnerami
- Monitorowanie rynku w celu identyfikacji nowych możliwości zakupowych oraz ocena ofert pod kątem cen, jakości i terminów wykonywania usług
- Współpraca z podwykonawcami w zakresie negocjowania umów ramowych i warunków handlowych, mających na celu uzyskiwanie najlepszych warunków cenowych i jakościowych
- Ścisła współpraca z zespołami produkcji i sprzedaży w celu zapewnienia terminowej dostępności niezbędnych usług
- Koordynacja działań z działem jakości i wydziałami produkcyjnymi w celu weryfikacji zgodności realizowanych usług z wymogami firmy
- Składanie zamówień, wprowadzanie danych zakupowych do systemu ERP
- Regularna analiza wydatków3 i kosztów zakupowych oraz proponowanie uprawnień
- Tworzenie i aktualizacja bazy dostawców usług, w tym ocena dostawców
- Wdrażanie i utrzymywanie systemu zarządzania informacjami o dostawcach w celu zapewnienia dostępności aktualnych i precyzyjnych danych
- Nadzór nad terminową realizacją zamówionych usług przez wykonawców oraz identyfikacja i rozwiązywanie potencjalnych problemów związanych z realizacją usług
- Analiza i prognozowanie trendów zakupowych w celu zapewnienia ciągłości dostaw usług i minimalizacji ryzyka operacyjnego

WYMAGANIA:

Wymagania konieczne:
- Wykształcenie: średnie zawodowe

Wymagania pożądane:
- Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)

Wymagania inne:
- Wykształcenie średnie techniczne lub ekonomiczne, wyższe
Umiejętności:
- prowadzenie negocjacji handlowych
- budowanie długotrwałych relacji biznesowych
- znajomość pakietu MSOffice: biegłość w obsłudze programów takich jak Exel, Word i Outlook
- dobra organizacja czasu pracy: umiejętność efektywnego planowania zadań i zarządzania priorytetami w dynamicznym środowisku
- znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym: umiejętność prowadzenia korespondencji rozmów biznesowych w języku angielskim
- sumienność, samodzielność, zaangażowanie
- umiejętność czytania/ analizowania dokumentacji technicznej oraz jej kompletowania i archiwizowania
- zdolność do pracy zespołowej: umiejętność współpracy z innymi działami firmy w tym produkcją i sprzedażą, w celu zapewnienia płynności procesów zakupowych
- elastyczność i umiejętność adaptacji: gotowość do pracy w zmieniającym się środowisku oraz zdolność szybkiego dostosowania się do nowych wyzwań i technologii
Doświadczenie zawodowe:
- 2 lata pracy na podobnym stanowisku
- mile widziana znajomość przemysłu stoczniowego
Dodatkowe wymagania: sumienność , staranność oraz dokładność wykonywanej pracy

WARUNKI PRACY:

Miejsce pracy: Szczecin
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie brutto: od 6 500 PLN

KONTAKT:

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Pracodawca:
MORSKA STOCZNIA REMONTOWA "GRYFIA" SPÓŁKA AKCYJNA

Adres:
00-000 Szczecin, powiat: m. Szczecin, woj: zachodniopomorskie

Dane kontaktowe:
ELŻBIETA ZBYLUT
e-mail: rekrutacja@msrgryfia.pl

Sposób kontaktu:
bezpośrednio do pracodawcy
Preferowane formy kontaktu: e-mail

Wymagane dokumenty:
CV


Źródło: Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinie