Miejsce pracy: -, 44-100 Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: śląskie
Nr oferty: StPr/24/0713
OBOWIĄZKI:
Wykształcenie wyższe; roczne doświadczenie zawodowe; znajomość jęz. angielskiego na poziomie B2; znajomość SAP w module MM; zakres obowiązków: przygotowywanie zapytań ofertowych, prowadzenie rozmów i negocjacji handlowych, analizy ofert, tworzenie zestawień i raportów na potrzeby Spółki, przygotowywanie zamówień i umów, stałe monitorowanie rynku dostawców towarów i usług, budowanie relacji z nowymi oraz dotychczasowymi podwykonawcami i dostawcami, pozyskiwanie nowych dostawców i podwykonawców, prowadzenie dokumentacji zakupowej zgodnie z procedurami obowiązującymi w organizacji; jedna zmiana, miejsce pracy: Gliwice
link do oferty: https://skk.erecruiter.pl/Offer.aspx?oid=4225957&cfg=e462c441bc9f465084ae3da7dcf50d96&fromSkk=1713342582285&ejoId=212131&ejorId=145272&comId=20133007
WYMAGANIA:
Wymagania konieczne:
- Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- Język: angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
WARUNKI PRACY:
Miejsce pracy: Gliwice
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto: od 7 000 do 7 000 PLN
KONTAKT:
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Pracodawca:
POLIMEX BUDOWNICTWO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Adres:
-, 08-110 Siedlce, powiat: m. Siedlce, woj: mazowieckie
Dane kontaktowe:
Aleksandra Dąbrowa
e-mail: rekrutacja@polimex.pl
tel: 605 202 262
Sposób kontaktu:
bezpośrednio do pracodawcy
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Wymagane dokumenty:
Kontakt telefoniczny lub dokumenty aplikacyjne wysłać na adres e-mail pracodawcy