Miejsce pracy: Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Nr oferty: 338318
OBOWIĄZKI:
Odbieranie i skuteczne zarządzanie dużą liczbą dynamicznie napływających połączeń telefonicznych i zgłoszeń od klientów w języku angielskim.
Udzielanie kompleksowej pomocy klientom zgodnie z obowiązującymi standardami.
Rozwiązywanie problemów, odpowiadanie na pytania, przyjmowanie reklamacji Klientów.
Zarządzanie bazą danych - wprowadzanie i aktualizacja informacji.
Przestrzeganie polityk bezpieczeństwa danych i RODO.
WYMAGANIA:
Wymagania konieczne:
- Język: angielski, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry
Wymagania inne:
- Doświadczenie w pracy w contact center, call center, infolinii lub help desku nastawionej na połączenia przychodzące od klientów.
Dobra organizacji pracy, odporność na stres i presję czasu.
Płynna znajomość j. angielskiego.
Gotowości do pracy zmianowej
Umiejętność pracy w dynamicznym, międzynarodowym środowisku.
Średniozaawansowana znajomość pakietu MS Office (Excel, Word)
WARUNKI PRACY:
Miejsce pracy: Katowice
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto: 6 000 PLN