Specjalista ds. nieruchomości i administracji

Białystok/ podlaskie

Ogłoszenie dodane: 22.04.2024

Typ umowy:
Umowa o pracę
Wymiar pracy:
Pełny etat
Specjalne wymagania:
Brak

GRUPA ELTRON to firma z wieloletnim doświadczeniem, która specjalizuje się w czterech sektorach: HANDEL, BUDOWNICTWO, PROJEKT i SERWIS. Nasza firma oferuje kompleksowe usługi obejmujące sprzedaż produktów i urządzeń elektrycznych, projektowanie, doradztwo oraz wykonawstwo elektryczne. Nasza misja to dostarczanie rozwiązań elektrotechnicznych najwyższej jakości.
W naszej codziennej pracy kierujemy się trzema głównymi wartościami:
Ciągłe doskonalenie: Dążymy do nieustannego rozwoju i podnoszenia jakości naszych usług. Nasz zespół jest gotowy na wyzwania i zmiany, aby sprostać oczekiwaniom naszych klientów.
Wytrwałość: Jesteśmy zdeterminowani, aby osiągnąć nasze cele. Pracujemy z zaangażowaniem i oddaniem, niezależnie od trudności.
Szacunek wobec ludzi: Relacje z naszymi klientami, pracownikami i partnerami są dla nas kluczowe. Działamy z szacunkiem, uczciwością i otwartością.

Poszukujemy osoby do naszego zespołu, która będzie odpowiedzialna za kompleksowe zarządzanie biurem oraz koordynację różnorodnych zadań administracyjnych. Jeśli jesteś doświadczony, samodzielny i potrafisz efektywnie zarządzać wieloma obszarami jednocześnie, ta praca jest dla Ciebie!
Specjalista ds. nieruchomości i administracji


Lokalizacja: Białystok, ul. Wysockiego 69b


Twój zakres obowiązków:
I. Zarządzanie dokumentacją:
- Organizacja i prowadzenie dokumentacji związanej z naszymi budynkami, umowami najmu, konserwacją i naprawami.
- Utrzymywanie porządku i aktualizacja dokumentacji biurowej oraz przeglądy okresowe budynków.

II. Obsługa korespondencji/ poczta:
- Przyjmowanie, sortowanie i dystrybucja korespondencji.
- Koordynacja przesyłek i kurierskich dostaw, przygotowywanie objazdówek cotygodniowych by wszelka korespondencja trafiła jak najszybciej do właściwych osób

III. Zarządzanie infrastrukturą biurową:
- Monitorowanie stanu i utrzymanie biura oraz wyposażenia (zamawianie materiałów biurowych, tonerów, tuszy do drukarek itp.)
- Dbanie o prawidłowe funkcjonowanie pokoi socjalnych (zamawianie art. spożywczych, chemicznych itp.)
- Koordynacja napraw, konserwacji i dostaw niezbędnych do utrzymania biur w należytym stanie (będziesz się kontaktować z osobami technicznymi).

IV. Zarządzanie płatnościami i budżetem:
- Monitorowanie i zarządzanie budżetem związanym z administracją biurową i budynkami.
- Płacenie rachunków za usługi, czynsze, energię elektryczną, wodę i inne koszty.

V. Wsparcie administracyjne i obsługa floty:
- Zapewnienie wsparcia Pracownikom w organizacji podróży służbowych, rezerwacji sal konferencyjnych itp.
- Obsługa telefonów, udzielanie informacji.
- Obsługa floty, a w tym przyjmowanie zgłoszeń związanych z samochodami firmowymi, zarządzanie ubezpieczeniami aut firmowych OC/AC, zgłaszanie szkód i nadzór nad dokumentami, zarządzanie przeglądami aut, obsługa systemu GPS oraz wsparcie przy dokumentacji leasingowej.

Nasze wymagania:
- Doświadczenie na podobnym stanowisku - minimum 2 lata.
- Umiejętność radzenia sobie w sytuacjach stresowych bądź pod presją czasu oraz zdolność do szybkiego rozwiązywania problemów.
- Nastawienie na efektywne szukanie i wdrażanie rozwiązań (gdy ktoś mówi, że czegoś się nie da - weryfikujesz, czy aby na pewno 🙂)
- Dynamika w działaniu z nastawieniem na dokonywanie usprawnień
- Zorganizowanie i dokładność w powierzone zadania
- Znajomość pakietu MS Office, w szczególności Excel.
- Komunikatywność oraz umiejętność pracy w zespole.
- Zaangażowanie oraz chęć do nauki i rozwoju.


To oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę (pełen etat).
- Wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia.
- Wdrożenie do firmy i obowiązków
- Rozwój zawodowy i podnoszenie kwalifikacji (udział w szkoleniach, webinariach).
- Pracę w przyjaznej atmosferze w ambitnym i nastawionym na sukces Zespole
- Kawę, herbatę, wodę 🙂
- Możliwość objęcia ubezpieczeniem na życie oraz prywatną opieką członków rodziny!.
-- Dodatkowe benefity:
Karta Multisport.
- Prywatna opieka medyczna.
- Program emerytalny PPE, gdzie składki opłaca pracodawca.
- Program poleceń pracowniczych (możliwość zdobycia dodatkowego bonusu pieniężnego!).
- Możliwość skorzystania z ubezpieczenia grupowego.
- Zniżki pracownicze w Centrach Elektrycznych.
- Pikniki rodzinne, wydarzenia i imprezy firmowe


Jeśli posiadasz doświadczenie, umiejętność pracy w dynamicznym środowisku to czekamy na Twoje CV!

Grupa Eltron Sp. z o.o.

Grupa Eltron Sp. z o.o.

Grupa Eltron Sp. z o.o.