SPECJALISTA DO SPRAW GOSPODARKI WODNO-ŚCIEKOWEJ I DROGOWNICTWA

Pasłęk/ elbląski/ warmińsko-mazurskie

Ogłoszenie dodane: 25.11.2025

Typ umowy:
Umowa o pracę
Wymiar pracy:
Pełny etat

SPECJALISTA DO SPRAW GOSPODARKI WODNO-ŚCIEKOWEJ I DROGOWNICTWA

Miejsce pracy: Św. Wojciecha 5, 14-400 Pasłęk, powiat: elbląski, woj: warmińsko-mazurskie
Nr oferty: StPr/25/1739

OBOWIĄZKI:
1) W zakresie gospodarki wodno-ściekowej realizacja zadań własnych gminy określonych w ustawach: o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków, o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, Prawo wodne, o samorządzie gminnym, Kodeks postępowania administracyjnego, Prawo zamówień publicznych.
2) W zakresie drogownictwa realizacja zadań własnych gminy określonych w ustawach: o drogach publicznych, Prawo budowlane, Prawo wodne, o samorządzie gminnym, Kodeks postępowania administracyjnego, Prawo zamówień publicznych, o finansach publicznych.

WYMAGANIA:

Wymagania konieczne:
- Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)

Wymagania inne:
- [Inne] : Dwuletnie doświadczenie zawodowe w zakresie gospodarki wodno-ściekowej lub drogownictwa na stanowiskach związanych z planowaniem, realizacją lub nadzorem nad infrastrukturą techniczną. Preferowane kierunki wykształcenia: inżynieria środowiska, budownictwo, drogownictwo lub pokrewne. Umiejętność czytania, analizowania i interpretowania dokumentacji projektowej oraz technicznej oraz kosztorysowania.
Wymagania:
1) wymagania niezbędne:
a) wykształcenie: wyższe techniczne,
b) staż pracy - co najmniej dwuletnie doświadczenie zawodowe w zakresie gospodarki wodno-ściekowej lub drogownictwa na stanowiskach związanych z planowaniem, realizacją lub nadzorem nad infrastrukturą techniczną,
c) obywatelstwo polskie,
d) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku, którego nabór dotyczy
w warunkach pracy określonych w punkcie 3 niniejszego ogłoszenia o naborze,
e) niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,
f) nieposzlakowana opinia,
g) kandydat musi spełniać inne ewentualne wymagania dotyczące zatrudnienia na stanowisku urzędniczym wynikające z powszechnie obowiązujących przepisów prawa,
h) prawo jazdy kat. B.

2) wymagania dodatkowe podlegające ocenie:
I. preferowane kierunki wykształcenia: inżynieria środowiska, budownictwo, drogownictwo lub pokrewne,
II. doświadczenie zawodowe i inne kwalifikacje w zakresie zadań realizowanych na stanowisku objętym naborem,
III. doświadczenie zawodowe i kwalifikacje dotyczące pracy w administracji publicznej,
w tym samorządowej,
IV. potencjał kandydata w zakresie kwalifikacji i cech osobowości niezbędny do prawidłowego, samodzielnego wykonywania zadań na stanowisku, którego nabór dotyczy - preferowane cechy: kreatywność, odpowiedzialność, dokładność, aktywność, dyspozycyjność, uprzejmość, wysoki poziom etyki i kultury osobistej, umiejętność pracy zespołowej, bardzo dobra organizacja pracy własnej, wysoki poziom samodzielności w realizacji powierzonych zadań, w tym umiejętność planowania działań, ustalania priorytetów oraz podejmowania decyzji w ramach posiadanych kompetencji,
V. umiejętność czytania, analizowania i interpretowania dokumentacji projektowej oraz technicznej, szczególnie w zakresie infrastruktury wodno-kanalizacyjnej i drogowej,
VI. znajomość kosztorysowania,
VII. znajomość zasad i procedur administracyjnych obowiązujących w Urzędzie Komunikacji Elektronicznej, doświadczenie w przygotowywaniu i składaniu wniosków/zgłoszeń do urzędów (np. UKE, KRRiT),
VIII. biegła obsługa komputera, w szczególności programu Microsoft Excel (tworzenie tabel, zestawień, analiz, używanie formuł, filtrowania i funkcji analitycznych),
IX. znajomość programów wspomagających pracę techniczną i narzędzi branżowych wykorzystywanych przy planowaniu i dokumentowaniu inwestycji,
X. znajomość niżej wymienionych przepisów prawa:
ustawy z dnia 7 czerwca 2001 r. o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym od-prowadzaniu ścieków (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 757),
ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (t.j. Dz.U. z 2025 r.
poz. 889),
ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2025 r. poz. 418),
ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz.U. z 2025 r. poz. 733),
ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz.U. z 2025 r.
poz. 1153),
ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego
(t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 572).




WARUNKI PRACY:

Miejsce pracy: Pasłęk
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto: od 4 666 PLN

KONTAKT:

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Pracodawca:
Urząd Miejski w Pasłęku

Adres:
Św. Wojciecha 5, 14-400 Pasłęk, powiat: elbląski, woj: warmińsko-mazurskie

Dane kontaktowe:
tel: 552482001

Sposób kontaktu:
bezpośrednio do pracodawcy
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon

Wymagane dokumenty:
. Wymagane dokumenty aplikacyjne jakie powinna złożyć osoba ubiegająca się
o przyjęcie na wyżej wymienione stanowisko:
1) Dokumenty obligatoryjnie wymagane:
a) Kserokopie świadectw pracy w rozumieniu ustawy Kodeks pracy, potwierdzające przebieg całej pracy zawodowej, a w przypadku pracy aktualnie wykonywanej zaświadczenie pracodawcy potwierdzające fakt i okres zatrudnienia, potwierdzone za zgodność z oryginałem w Urzędzie Miejskim w Pasłęku (pok. nr 29, II piętro) lub notarialnie.
b) Kserokopie dyplomów, świadectw potwierdzających poziom oraz kierunek wykształcenia wymagany do wykonywania pracy na stanowisku objętym naborem, potwierdzone za zgodność z oryginałem w Urzędzie Miejskim w Pasłęku (pok. nr 29,
II piętro) lub notarialnie.
c) Wypełniony kwestionariusz osobowy druk dostępny w Urzędzie Miejskim
w Pasłęku (pok. nr 29, II piętro) lub do pobrania ze strony BIP Urzędu Miejskiego
w Pasłęku (w zakładce Ogłoszenia o naborze na wolne stanowiska pracy).
d) Podpisane przez kandydata oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
e) Podpisane przez kandydata oświadczenie o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną dla kandydata na wolne stanowisko urzędnicze dotyczącą zakresu przetwarzania jego danych osobowych dla potrzeb rekrutacji- druk dostępny w Urzędzie Miejskim
w Pasłęku (pok. nr 29, II piętro) lub do pobrania ze strony BIP Urzędu Miejskiego
w Pasłęku w zakładce Ogłoszenia o naborze na wolne stanowiska pracy.
f) Podpisane przez kandydata oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych, dla potrzeb rekrutacji - druk dostępny w Urzędzie Miejskim w Pasłęku (pok. nr 29, II piętro) lub do pobrania ze strony BIP Urzędu Miejskiego w Pasłęku
w zakładce Ogłoszenia o naborze na wolne stanowiska pracy.

2) Dokumenty dodatkowe:
a) Kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, potwierdzona
za zgodność z oryginałem w Urzędzie Miejskim w Pasłęku (pok. nr 29, II piętro) lub notarialnie dotyczy osób niepełnosprawnych, które zamierzają skorzystać
z uprawnienia pierwszeństwa w zatrudnieniu, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych.
b) Kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach oraz innych dokumentów potwierdzających posiadane umiejętności i kwalifikacje zawodowe (np. Certyfikaty), w zakresie wymaganym na stanowisku objętym naborem, potwierdzone za zgodność z oryginałem w Urzędzie Miejskim w Pasłęku (pok. nr 29,
II piętro) lub notarialnie.
Dokumenty aplikacyjne przyjmowane są do 08 grudnia 2025 r. do godziny 15.30.
Dokumenty należy składać w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Pasłęku w godzinach pracy Urzędu, pl. św. Wojciecha 5, 14-400 Pasłęk, w zaklejonych kopertach z napisem Nabór na stanowisko ds. gospodarko wodno-ściekowej i drogownictwa".
Dokumenty, o których mowa w punkcie 5 ogłoszenia, z wymaganymi potwierdzeniami za zgodność z oryginałem, można przesłać pocztą na adres: Urząd Miejski w Pasłęku, pl. św. Wojciecha 5, 14-400 Pasłęk, z napisem na kopercie Nabór na stanowisko
ds. gospodarki wodno-ściekowej i drogownictwa".
Dokumenty, które zostaną złożone lub wpłyną pocztą do Urzędu Miejskiego w Pasłęku
powyżej określonym terminie ich składania nie będą rozpatrywane.

Nie można złożyć dokumentów w formie elektronicznej.




Źródło: Powiatowy Urząd Pracy w Elblągu