SPECJALISTA ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ - OBSZAR KANCELARII

Gdańsk/ pomorskie

Ogłoszenie dodane: 19.04.2024

Wymiar pracy:
Pełny etat

SPECJALISTA ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ - OBSZAR KANCELARII

Miejsce pracy: Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Nr oferty: StPr/24/3139

OBOWIĄZKI:
STAŻ ZORGANIZOWANY PRZEZ GUP.
Wsparcie w zapewnieniu sprawnego funkcjonowania kancelarii. Wsparcie w obsłudze interesantów: przyjmowanie pism, faktur, przesyłek i ofert. Prowadzenie ewidencji całej korespondencji przychodzącej z wyłączeniem rodzajów korespondencji obsługiwanych przez Zespół ds. Obsługi Sekretariatu, tj. faksy, maile, umowy, aneksy, protokoły zdawczo odbiorcze. Wprowadzanie pism do elektronicznego systemu obiegu dokumentów. Wprowadzenie dokumentacji spraw kancelaryjno biurowych. Wsparcie w prowadzeniu rejestru faktur wraz z obiegiem faktur w obrębie: BFK-Z DLR/DKR/DKM DBR BFK-Z. Wydawanie oryginałów pism zadekretowanych w elektronicznym systemie obiegu dokumentów, przyjmowanie pism do wysyłki. Obsługa obiegu dokumentacji dziennej: obsługa wysyłki dokumentów za pośrednictwem kuriera, kompleksowa obsługa wysyłki pism pocztą.

WYMAGANIA:

Wymagania konieczne:
- Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: kierunek administracja, księgowość

Wymagania inne:
- wykształcenie wyższe, kierunek administracja, księgowość. Dokładność, współpraca z klientem wewnętrznym i zewnetrznym.


WARUNKI PRACY:

Miejsce pracy: Gdańsk
Rodzaj umowy: Nie dotyczy
Wynagrodzenie brutto: 1 790,3 PLN

KONTAKT:

Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu

Pracodawca:
Gdański Urząd Pracy

Adres:
Lastadia 41, 80-880 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie

Dane kontaktowe:
Sylwia Krzemińska
tel: 587431445

Sposób kontaktu:
za pośrednictwem urzędu

Wymagane dokumenty:
-


Źródło: Gdański Urząd Pracy