Miejsce pracy: Sikorskiego 2C, 83-000 Pruszcz Gdański, powiat: gdański, woj: pomorskie
Nr oferty: StPr/25/9070
OBOWIĄZKI:
Organizowanie pracy sekretariatu. Przyjmowanie, wysyłanie, selekcjonowanie i rejestracja korespondencji. Odbieranie telefonów i obsługa poczty elektronicznej. Przygotowywanie pism, dokumentów i korespondencji dla przełożonych. Obsługa gości i interesantów. Bieżące prace biurowe.
Wymagania pożądane:
- Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Wymagania inne:
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, umiejętność obsługi urządzeń biurowych, dobra znajomość aplikacji pocztowej outlook.Zaangażowanie w zadania, chęć do uczenia się i podnoszenia kwalifikacji.
WARUNKI PRACY:
Miejsce pracy: Pruszcz Gdański
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto: od 4 806 PLN