Miejsce pracy: Podchorążych 49/61, 00-722 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Nr oferty: StPr/25/11552
OBOWIĄZKI:
- prowadzenie akt osobowych pracowników i innej dokumentacji szkoły według rzeczowego wykazu akt;
- przygotowywanie pism;
- przestrzeganie i nadzorowanie obiegu dokumentów;
- obsługa urządzeń biurowych;
- przestrzeganie procedur związanych z ochroną danych osobowych.
WYMAGANIA:
Wymagania konieczne:
- Zawód: Sekretarka (wymagany staż - lata: 1)
- Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, kierunek: prowadzenie kadr, praca w oświacie
- Język: polski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
- Uprawnienia: Kodeks Pracy
- Uprawnienia: Karta nauczyciela
- Uprawnienia: Pakiet MS Office
- Uprawnienia: Obsługa urządzeń biurowych
Wymagania inne:
- Wymagania:
- wykształcenie średnie ogólnokształcące;
- co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowgo na podobnym stanowisku pracy w placówce oświatowej;
- doświadczenie w prowadzeniu akt osobowych pracowników,
- znajomość Kodeksu Pracy, pakietu MS Office, obsługi urządzen biurowych, Karty Nauczyciela;
- komunikatywna znajomość języka polskiego.