REFERENT

Zielona Góra/ lubuskie

Ogłoszenie dodane: 8 godzin temu

Typ umowy:
Umowa o pracę
Wymiar pracy:
Pełny etat

REFERENT

Miejsce pracy: LICEALNA 9, 65-001 Zielona Góra, powiat: m. Zielona Góra, woj: lubuskie
Nr oferty: StPr/25/1392

OBOWIĄZKI:

1. Bieżąca analiza zużycia mediów oraz ich rozliczanie.
2. Prowadzenie ewidencji i rozliczanie faktur oraz rachunków za media i opłaty eksploatacyjne.
3. Opracowywanie (merytoryczne) dokumentów finansowych za usługi wykonane przez podmioty zewnętrzne poprzez:
a. weryfikację dokumentu,
b. przekazanie w celu rejestracji do kancelarii Uniwersytetu,
c. opis merytoryczny dokumentu,
d. podział kosztów zgodnie z rozdzielnikami,
e. wpis do systemu dziekanat zgodnie z zamówieniami.
4. Przygotowanie umów i zamówień dla podmiotów zewnętrznych na realizację zadań wynikających z działalności Działu.
5. Prowadzenie rejestrów faktur, umów, zamówień realizowanych przez Dział.
6. Archiwizowanie dokumentów.
7. Ustalanie wskaźników rozliczeniowych za media.
8. Wnioskowanie o wystawienie refaktur z tytułu zużycia mediów przez kontrahentów wynajmujących w obiektach uczelni powierzchnie pod działalność gospodarczą.
9. Analiza kosztów za media zgodnie z zawartymi umowami na dostawy mediów oraz nadzór i kontrola dostaw mediów do obiektów Uniwersytetu.
10. Sporządzanie ewidencji miesięcznych kosztów eksploatacji z podziałem na poszczególne obiekty Uczelni.
11. Sporządzanie rocznego planu wydatków (dostaw, usług, zużycia mediów) oraz sporządzanie w porozumieniu z pozostałymi działami - planu rzeczowo-finansowego.
12. Prowadzenie na podstawie wpływających faktur ewidencji kosztów zgodnie z planem rzeczowo-finansowym w celu kontroli wydatków.
13. Planowanie kwartalnych obciążeń, składanie kwartalnych zamówień na media, itp.,
14. Prowadzenie sprawozdawczości w zakresie obejmującym tematycznie działalność jednostki.
15. Sporządzanie korespondencji wychodzącej w zakresie obejmującym tematycznie działalność Działu.
16. Przygotowywanie korespondencji do podpisu Dyrektora Biura.
17. Prowadzenie terminarza spraw, zebrań, spotkań i narad w których uczestniczy Dyrektor Biura.
18. Koordynowanie terminów spotkań w których uczestniczy Dyrektor lub których organizację zleca bez swojego udziału.
19. Przygotowywanie podróży służbowych Dyrektora Biura przygotowanie dokumentów delegacji, rezerwacja noclegów, organizacja spotkań.
20. Przygotowanie oraz obsługi spotkań, narad i zebrań organizowanych przez Dyrektora Biura.
21. Przygotowanie i wydruk materiałów na spotkania oraz dla Dyrektora Biura.
22. Redagowanie ogłoszeń i komunikatów lub innych treści na Uczelnianą stronę internetową w zakresie działania Działu Administracyjno-Ekonomicznego.
23. Zamawiania materiałów biurowych i spożywczych, gadżetów reklamowych oraz materiałów informacyjnych na potrzeby Działu Administracyjno-Ekonomicznego oraz Dyrektora Biura.
24. Odbieranie, łączenie i generowanie połączeń telefonicznych do i od Dyrektora Biura.
25. Przygotowanie danych do postępowań przetargowych realizowanych przez i na zlecenie Działu Administracyjno-Ekonomicznego.


WYMAGANIA:

Wymagania konieczne:
- Wykształcenie: średnie ogólnokształcące

Wymagania inne:
- Wykształcenie - minimum średnie.
Uprawnienia, umiejętności:
Doświadczenie na podobnym stanowisku pracy (kierowanie zespołem).
Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office.
Duża samodzielność i kreatywność w realizacji zadań.
Umiejętność analitycznego myślenia.
Umiejętność pracy w zespole, komunikatywność.
Umiejętność dobrej organizacji pracy.
Umiejętność stosowania i interpretacji dokumentów oraz instrukcji.
Dokładność, systematyczność i odpowiedzialność w działaniu.
Wysoka kultura osobista.

WARUNKI PRACY:

Miejsce pracy: Zielona Góra
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto: od 4 666 PLN

KONTAKT:

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Pracodawca:
Uniwersytet Zielonogórski

Adres:
LICEALNA 9, 65-001 Zielona Góra, powiat: m. Zielona Góra, woj: lubuskie

Dane kontaktowe:
Katarzyna Łasińska
e-mail: rekrutacja-pracownikow@adm.uz.zgora.pl

Sposób kontaktu:
bezpośrednio do pracodawcy
Preferowane formy kontaktu: e-mail

Wymagane dokumenty:
CV+ list motywacyjny na: rekrutacja-pracownikow@adm.uz.zgora.pl z dopiskiem BZNiOU- pracownik administracyjny w dziale Administarcyjno-Ekonomicznym


Źródło: Powiatowy Urząd Pracy w Zielonej Górze

Podobne ogłoszenia