RECEPCJONISTKA/OSOBA DO OBSŁUGI BIURA I SEKRETARIATU

Czeladź/ będziński/ śląskie

Ogłoszenie dodane: 25.04.2024

Typ umowy:
Umowa o pracę
Wymiar pracy:
Pełny etat

RECEPCJONISTKA/OSOBA DO OBSŁUGI BIURA I SEKRETARIATU

Miejsce pracy: Nowopogońska 98, 41-250 Czeladź, powiat: będziński, woj: śląskie
Nr oferty: StPr/24/0565

OBOWIĄZKI:
Praca w recepcji, obsługa spotkań,
Praca w sekretariacie firmy,
Ewidencjonowanie dokumentów bieżących
Umowa na okres próbny - 3 miesiące z możliwością przedłużenia.
Pracodawca oferuje udział w kursach podnoszących kwalifikacje.

WYMAGANIA:

Wymagania pożądane:
- Wykształcenie: średnie ogólnokształcące

Wymagania inne:
- Wymagane prawo jazdy kat. B, mile widziany własny samochód.
Wymagana biegła znajomość obsługi komputera, pakietu Office i urządzeń biurowych.
Wykształcenie kandydatów średnie mile widziane. Dla pracodawcy najważniejszymi kryteriami są chęci do pracy, zdolności interpersonalne, samodzielność, kreatywność.
Bardzo mile widziana znajomość języka obcego innego niż j.angielski

WARUNKI PRACY:

Miejsce pracy: Czeladź
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto: od 4 242 PLN

KONTAKT:

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Pracodawca:
ELMECH KAZETEN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Adres:
Nowopogońska 98, 41-250 Czeladź, powiat: będziński, woj: śląskie

Dane kontaktowe:
Monika Bestwina
tel: 508 007 475

Sposób kontaktu:
bezpośrednio do pracodawcy
Preferowane formy kontaktu: telefon, inny - Pierwszy kontakt koniecznie telefoniczny 508 007 475 celem umówienia rozmowy kwalifikacyjnej. Bez uprzedniego telefonu kandydaci nie zostaną wpuszczeni na teren zakładu.

Wymagane dokumenty:
Dokumenty aplikacyjne.


Źródło: Powiatowy Urząd Pracy w Będzinie

Podobne ogłoszenia