RADCA PRAWNY/RADCZYNI PRAWNA

Mikołów/ mikołowski/ śląskie

Ogłoszenie dodane: 3 godziny temu

Typ umowy:
Umowa o pracę
Wymiar pracy:
Pełny etat

RADCA PRAWNY/RADCZYNI PRAWNA

Miejsce pracy: Rynek 16, 43-190 Mikołów, powiat: mikołowski, woj: śląskie
Nr oferty: StPr/25/0487

OBOWIĄZKI:
1. Zapewnienie obsługi prawnej komórek organizacyjnych Urzędu Miasta.
2. Sporządzanie i opiniowanie pod względem formalno-prawnym projektów: zarządzeń, uchwał, umów, decyzji oraz innych spraw przekazywanych do zaopiniowania.
3. Udzielanie konsultacji, opinii, porad prawnych oraz wyjaśnień w zakresie stosowania prawa.
4. Reprezentowanie Gminy przed sądami i innymi organami orzekającymi.
5. Monitorowanie zmian przepisów prawa.
6. Udzielanie wyjaśnień o obowiązującym stanie prawnym, interpretacja przepisów prawnych.
7. Udział w mediacjach i negocjacjach.

Informacja o warunkach zatrudnienia:
1. Miejsce pracy: budynek Urzędu Miasta, Rynek 16, 43-190 Mikołów.
2. Praca na jedną zmianę w wymiarze czasu pracy.
3. Praca administracyjno-biurowa.
4. Obiekt nie jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych ruchowo.
5. Praca przy monitorze ekranowym.
6. Możliwość uczestniczenia w szkoleniach.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
W listopadzie 2025 roku wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów
o rehabilitacji zawodowej był niższy niż 6%.

OKRES ZATRUDNIENIA W PRZYPADKU PRACY NA PODSTAWIE UMOWY:
Pierwsza umowa na okres 6 miesięcy
MIEJSCE WYKONYWANIA PRACY:
43-190 Mikołów ul. Rynek 16
PRACA W DNIACH I GODZINACH:
Pn-Pt, 7.30-15.30


WYMAGANIA:

Wymagania konieczne:
- Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- Uprawnienia: Radca prawny
- Uprawnienia: Komunikacja i współpraca
- Uprawnienia: Dobra organizacja czasu pracy
- Uprawnienia: Dyspozycyjność

Wymagania inne:
- Wymagania
Niezbędne:
1. Obywatelstwo polskie.
2. Wykształcenie wyższe prawnicze.
3. Uprawnienia do wykonywania zawodu radcy prawnego potwierdzone wpisem na listę radców prawnych.
4. Pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie w pełni z praw publicznych.
5. Nieposzlakowana opinia.
6. Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
7. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku.
8. Znajomość przepisów prawnych związanych z funkcjonowaniem administracji publicznej, w tym w szczególności samorządowej.

Dodatkowe:
1. Powyżej 3 letnie doświadczenie zawodowe w administracji publicznej.
2. Doświadczenie zawodowe w charakterze pełnomocnika procesowego w postępowaniach administracyjnych i sądowych.
3. Predyspozycje osobowościowe oraz umiejętności interpersonalne: identyfikacja z urzędem, sumienność, samodzielność, komunikacja, współpraca, obsługa klienta zewnętrznego
i wewnętrznego, kreatywność, dyspozycyjność, dokładność, terminowość, systematyczność, zdolności organizacyjne.



WARUNKI PRACY:

Miejsce pracy: Mikołów
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto: od 5 040 PLN

KONTAKT:

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Pracodawca:
Urząd Miasta Mikołów

Adres:
Rynek 16, 43-190 Mikołów, powiat: mikołowski, woj: śląskie

Dane kontaktowe:
Gabriela Ciechacka
e-mail: um@mikolow.eu
tel: 32 3248410

Sposób kontaktu:
bezpośrednio do pracodawcy
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, poczta

Wymagane dokumenty:
Wymagane dokumenty:
1. Kserokopia dyplomu ukończenia studiów.
2. Kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie uprawnień do wykonywania zawodu radcy prawnego.
3. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie - Załącznik Nr 1.
4. CV.
5. List motywacyjny.
6. Formularz oświadczeń - Załącznik Nr 2.
7. Oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na oferowanym stanowisku - Załącznik Nr 3.
8. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby rekrutacji (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1781) - Załącznik Nr 4.
9. Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13 a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych jest zobowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
10. Kserokopie innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach/uprawnieniach jeżeli kandydat takie posiada.

List motywacyjny, CV oraz klauzula o wyrażaniu zgody na przetwarzanie danych osobowych muszą być opatrzone własnoręcznym podpisem.

Dokumenty można przesłać pocztą na adres: Urząd Miasta Mikołów, 43-190 Mikołów, Rynek16 lub składać w Urzędzie Miasta Mikołów, pokój nr 1 (Biuro Podawcze). Oferty muszą zawierać dopisek na kopercie ,,Oferta na stanowisko radcy prawnego w Biurze Radców Prawnych w Urzędzie Miasta Mikołów.
Termin składania i przesyłania ofert od dnia 10.12.2025 r. do dnia 23.12.2025 r. (decyduje data wpływu dokumentów aplikacyjnych do Urzędu Miasta Mikołów).

Oferty, które wpłyną po terminie do Urzędu Miasta, będą nieczytelne lub nie będą zawierały wszystkich wymaganych dokumentów określonych w punkcie VI nie będą rozpatrywane.
Kandydaci, którzy spełnią wymagania formalne określone w ogłoszeniu i zakwalifikują się do dalszego postępowania, będą informowani telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej. Osoby, których oferty nie będą spełniały wymagań zawartych w ogłoszeniu nie będą powiadamiane, natomiast będą mogły uzyskać telefoniczną informację w tej sprawie. Informacje związane z procedurą naboru udzielane będą w dniach i godzinach pracy Urzędu Miasta pod numerem (32) 3248410.



Źródło: Powiatowy Urząd Pracy w Mikołowie z siedzibą w Łaziskach Górnych