RADCA PRAWNY (NR OGŁOSZENIA: 55/2025) K/M

Warszawa/ mazowieckie

Ogłoszenie dodane: 22.11.2025

Typ umowy:
Umowa o pracę
Wymiar pracy:
Pełny etat

RADCA PRAWNY (NR OGŁOSZENIA: 55/2025) K/M

Miejsce pracy: Mińska 63A, 03-828 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Nr oferty: StPr/25/11489

OBOWIĄZKI:
1) doradztwo prawne na rzecz Zakładu,
2) udzielanie opinii i porad prawnych,
3) sporządzanie pozwów i pism procesowych w sprawach sądowych w zakresie statutu jednostki,
4) występowanie w sprawach sądowych w charakterze pełnomocnika,
5) doradztwo prawne przy tworzeniu aktów prawnych, umów i innych pism w obszarze działalności Zakładu.

WYMAGANIA:

Wymagania konieczne:
- Zawód: Radca prawny (wymagany staż - lata: 2)
- Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), prawnicze
- Język: polski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany

Wymagania inne:
- Wymagania formalne:
- obywatelstwo polskie lub obywatelstwo państwa, o którym mowa w art. 11 ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- wykształcenie wyższe prawnicze i minimum 2-letni staż pracy,
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

Wymagania konieczne:
1) doświadczenie: 2 lata pracy na stanowisku radcy prawnego ze wskazaną charakterystyką,
2) wiedza specjalistyczna z zakresu prawa budowlanego, prawa zamówień publicznych, ustawy o ochronie praw lokatorów, ustawy o gospodarowaniu nieruchomościami, kodeksu cywilnego oraz kodeksu prawa cywilnego, a także biegła znajomość pakietu MS Office,
3) znajomość j. polskiego w stopniu komunikatywnym.

Wymagania dodatkowe:
1) kreatywność w rozwiązywaniu trudnych problemów prawnych,
2) samodzielność i dobra organizacja czasu pracy,
3) systematyczność, odpowiedzialność, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole,
4) terminowość w realizacji wyznaczonych zadań.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:
1) curriculum vitae z przebiegiem nauki i pracy zawodowej,
2) list motywacyjny,
3) skan dokumentu potwierdzającego posiadane wykształcenie,
4) skany dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganych kwalifikacji i uprawnień zawodowych,
5) skany świadectw pracy bądź zaświadczeń dokumentających wymagany staż pracy,
6) oświadczenie o:
- posiadanym obywatelstwie,
- pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
- niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- posiadaniu nieposzlakowanej opinii,
- wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu przeprowadzania postępowania rekrutacyjnego na w/w stanowisko,
(odznaczenie oświadczeń w elektronicznym systemie rekrutacyjnym jest równoznaczne z ich złożeniem.)
7) skan dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, jeśli znajdą się wśród pięciu najlepszych kandydatów.

Opis sposobu przeprowadzania rekrutacji:
Analiza dokumentów, test wiedzy i rozmowa kwalifikacyjna.

Sposób aplikowania
Dokumenty należy złożyć przez system elektronicznej rekrutacji ZGN, tj.: wypełnić formularz aplikacyjny dotyczący oferty pracy i dołączyć niezbędne dokumenty.
https://pragapld.um.warszawa.pl/waw/zgn-pragapld/praca

Miejsce wykonywania pracy: Warszawa - Praga-Południe
Godziny pracy: 8:00 - 16:00

Oferta jest ważna do 07 grudnia 2025 roku.

WARUNKI PRACY:

Miejsce pracy: Warszawa
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto: od 8 500 PLN

KONTAKT:

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Pracodawca:
Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga Południe m.st. Warszawy

Adres:
Mińska 63A, 03-828 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie

Sposób kontaktu:
bezpośrednio do pracodawcy
Preferowane formy kontaktu: inny - Dokumenty należy złożyć przez system elektronicznej rekrutacji ZGN, tj.: wypełnić formularz aplikacyjny dotyczący oferty pracy i dołączyć niezbędne dokumenty.
https://pragapld.um.warszawa.pl/waw/zgn-pragapld/praca

Wymagane dokumenty:
1) curriculum vitae z przebiegiem nauki i pracy zawodowej,
2) list motywacyjny,
3) skan dokumentu potwierdzającego posiadane wykształcenie,
4) skany dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganych kwalifikacji i uprawnień zawodowych,
5) skany świadectw pracy bądź zaświadczeń dokumentających wymagany staż pracy,
6) oświadczenie o:
- posiadanym obywatelstwie,
- pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
- niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- posiadaniu nieposzlakowanej opinii,
- wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu przeprowadzania postępowania rekrutacyjnego na w/w stanowisko,
(odznaczenie oświadczeń w elektronicznym systemie rekrutacyjnym jest równoznaczne z ich złożeniem.)
7) skan dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, jeśli znajdą się wśród pięciu najlepszych kandydatów.

Opis sposobu przeprowadzania rekrutacji:
Analiza dokumentów, test wiedzy i rozmowa kwalifikacyjna.

Sposób aplikowania
Dokumenty należy złożyć przez system elektronicznej rekrutacji ZGN, tj.: wypełnić formularz aplikacyjny dotyczący oferty pracy i dołączyć niezbędne dokumenty.
https://pragapld.um.warszawa.pl/waw/zgn-pragapld/praca



Źródło: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy