Dane kontaktowe:
Agnieszka Piechota
e-mail: agnieszka.piechota@pup.mielec.pl
tel: 177880050
Sposób kontaktu:
za pośrednictwem urzędu
Wymagane dokumenty:
Oferta pracy w ramach refundacji kosztów wyposażenia lub doposażenia stanowiska pracy w ramach projektu Europejskiego Funduszu Społecznego Plus (EFS+) pn. Aktywizacja osób bezrobotnych z powiatu mieleckiego (II)", w ramach programu Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027, Działanie 7.1 Aktywizacja zawodowa osób pozostających bez pracy.
Zgodnie ze Specyficznymi Kryteriami Dostępu dla Działania FEPK.07.01 co najmniej 80% uczestników projektu będą stanowiły osoby zarejestrowane w Powiatowym Urzędzie Pracy w Mielcu, jako bezrobotne należące do grup znajdujących się w szczególnie trudnej sytuacji na rynku pracy tj.:
-osoby młode, do 30 roku życia (do dnia poprzedzającego dzień 30 urodzin);
-osoby starsze, powyżej 55 roku życia;
-osoby długotrwale bezrobotne;
-kobiety;
-osoby z niepełnosprawnościami;
-osoby o niskich kwalifikacjach.
Osoby spełniające wymagania pracodawcy proszone są o zgłoszenie się do Powiatowego Urzędu Pracy w Mielcu do doradcy klienta w celu otrzymania skierowania