PRACOWNIK CENTRUM OBSŁUGI TELEFONICZNEJ (PRACOWNIK CALL CENTER)
Dąbrowa Górnicza/ śląskie
Ogłoszenie dodane: 28.03.2024
Wymiar pracy:
Pełny etat
PRACOWNIK CENTRUM OBSŁUGI TELEFONICZNEJ (PRACOWNIK CALL CENTER)
Miejsce pracy: Dąbrowa Górnicza, powiat: m. Dąbrowa Górnicza, woj: śląskie
Nr oferty: StPr/24/0201
OBOWIĄZKI:
- obsługa i nawiązywanie kontaktu z pacjentem oraz pracownikami komórek organizacyjnych placówki poprzez rozmowę telefoniczną, - udzielanie kompleksowej i rzetelnej informacji na temat zasad funkcjonowania placówki oraz świadczonych przez nią usług medycznych, - dbanie o budowanie zaufania wśród pacjentów i bezpieczeństwo związane z poufnością informacji i ochrona danych osobowych i medycznych pacjentów, - prowadzenie rozmowy telefonicznej zgodnie z procedurami wymaganymi przez Szpital, współpraca w zakresie obsługi oprogramowania Call Ceb, - informowanie o statusach realizowania zleceń/zamówień, - dokumentowanie przebiegu usługi, rejestrowanie przebiegu wykonywanych zadań, - aktualizowanie baz danych klientów, - organizowanie stanowiska pracy zgodnie z zasadami i przepisami BHP, ochrony p.poż., ochrony środowiska i ergonomii.