Strzelin/ strzeliński/ dolnośląskie
Ogłoszenie dodane: 29.04.2024
PRACOWNIK BIUROWY DS. WSPARCIA SPRZEDAŻY
Miejsce pracy: praca zdalna Strzelin 1, 57-100 Strzelin, powiat: strzeliński, woj: dolnośląskie
Nr oferty: StPr/24/0101
OBOWIĄZKI:
Praca zdalna polegająca na umawianiu spotkań z danego powiatu, wysyłanie ofert sprzedażowych z branży fotowoltaiki, pomp ciepła oraz ich certyfikacji. Praca z klientami z danego powiatu.
Wymagania – wykształcenie minimum średnie, dobra znajomość obsługi komputera w tym pakietu Office (warunek konieczny), komputer z dostępem do internetu. Mile widziany status ucznia, studenta zaocznego, ale nie jest to warunek konieczny. Prosimy o wysłanie CV na adres mailowy: kariera@pccibj.pl z nazwą miasta w tytule. Bez tego aplikacja nie będzie rozpatrywana. Praca zmianowa w godz. 8-21.
WYMAGANIA:
Wymagania konieczne:
- Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- Uprawnienia: Obsługa klienta
- Uprawnienia: Obsługa komputera (podstawy) - MS Office, MS Windows, Internet
Wymagania inne:
- [Umiejętność 1] : negocjacje biznesowe
WARUNKI PRACY:
Miejsce pracy: Strzelin
Rodzaj umowy: Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Wynagrodzenie brutto: od 28 PLN
KONTAKT:
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Pracodawca:
Polskie Centrum Certyfikacji i Badań Jakości sp. z o. o.
Adres:
Aleje Jerozolimskie 85/21, 02-001 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Dane kontaktowe:
Weronika Seroka
e-mail: kariera@pccibj.pl
tel: 22 602 26 65
Sposób kontaktu:
bezpośrednio do pracodawcy
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Wymagane dokumenty:
Brak danych.
Źródło: Powiatowy Urząd Pracy w Strzelinie