Miejsce pracy: Sosnowiec, powiat: m. Sosnowiec, woj: śląskie
Nr oferty: StPr/25/0841
OBOWIĄZKI:
zarządzanie dokumentami - sporządzanie, segregowanie; prowadzenie i archiwizowanie dokumentacji działowej; dbanie o prawidłowy obieg dokumentów; tworzenie i prowadzenie rejestrów dokumentów; pomoc i asystowanie przy bieżących zadaniach; generowanie raportów
WYMAGANIA:
Wymagania konieczne:
- Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- Uprawnienia: obsługa urządzeń biurowych
- Uprawnienia: obsługa komputera i pakietu office
Wymagania inne:
- komunikatywność, sumienność i dokładność, kultura osobista, odporność na stres
WARUNKI PRACY:
Miejsce pracy: Sosnowiec
Rodzaj umowy: Nie dotyczy
Wynagrodzenie brutto: 2 755,10 PLN
KONTAKT:
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Pracodawca:
Powiatowy Urząd Pracy w Sosnowcu
Adres:
Rzeźnicza 12, 41-200 Sosnowiec, powiat: m. Sosnowiec, woj: śląskie
Dane kontaktowe:
Marta Osika
e-mail: mosika@pup.sosnowiec.pl
tel: 322978758