POMOC ADMINISTRACYJNA W WYDZIALE NIERUCHOMOŚCI I PLANOWANIA

Skoczów/ cieszyński/ śląskie

Ogłoszenie dodane: 3 godziny temu

Typ umowy:
Umowa o pracę
Wymiar pracy:
Pełny etat

POMOC ADMINISTRACYJNA W WYDZIALE NIERUCHOMOŚCI I PLANOWANIA

Miejsce pracy: Rynek 1, 43-430 Skoczów, powiat: cieszyński, woj: śląskie
Nr oferty: StPr/25/1034

OBOWIĄZKI:
1. bieżąca obsługa klientów wydziału,
2. opracowywanie projektów pism, w tym decyzji administracyjnych zatwierdzających podział nieruchomości i zaświadczeń,
3.przygotowywanie wypisów, wyrysów i zaświadczeń z miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego,
4.przekazywanie akt do archiwum zakładowego.
Pracodawca zastrzega sobie możliwość kontaktu tylko z wybranymi kandydatami po selekcji dokonanej na podstawie złożonego CV i listu motywacyjnego.
Wewnętrzna procedura dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych wprowadzona zarządzeniem Nr 0050.173.2024 Burmistrza Miasta Skoczowa z dnia 3 września 2024 r. z późn.zm. jest dostępna na stronie www.bip.skoczow.pl

WYMAGANIA:

Wymagania konieczne:
- Wykształcenie: średnie ogólnokształcące

Wymagania inne:
- [Inne] : Preferowane doświadczenie zawodowe w jednostkach samorządu terytorialnego


WARUNKI PRACY:

Miejsce pracy: Skoczów
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto: od 4 900 PLN

KONTAKT:

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Pracodawca:
Urząd Miejski w Skoczowie

Adres:
Rynek 1, 43-430 Skoczów, powiat: cieszyński, woj: śląskie

Dane kontaktowe:
Paulina Gaszczyk
tel: 338280110

Sposób kontaktu:
bezpośrednio do pracodawcy
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon

Wymagane dokumenty:
Brak danych.


Źródło: Powiatowy Urząd Pracy w Cieszynie