Miejsce pracy: 41-800 Zabrze, powiat: m. Zabrze, woj: śląskie
Nr oferty: StPr/25/1226
OBOWIĄZKI:
1. Planowanie, realizowanie i monitorowanie spraw związanych z realizacją świadczeń przysługujących rodzinnej pieczy zastępczej i osobom prowadzącym rodzinne domy dziecka oraz spraw związanych z prowadzeniem postępowań administracyjnych w zakresie odpłatności rodziców biologicznych dzieci przebywających w rodzinach zastępczych i placówkach.
2. Prowadzenie dokumentacji w sprawach związanych z realizacją świadczeń przysługujących rodzinnej pieczy zastępczej i osobom prowadzącym rodzinne domy dziecka oraz spraw związanych z odpłatnościami rodziców biologicznych dzieci umieszczonych w rodzinnej opiece zastępczej i placówkach zgodnie z obowiązującymi przepisami i zaleceniami wewnętrznymi.
3. Prowadzenie sprawozdawczości w zakresie pieczy zastępczej i odpłatności rodziców biologicznych dzieci przebywających w rodzinach zastępczych i placówkach.
4. Przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych dotyczących świadczeń wynikających z ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej, ustawy o pomocy społecznej oraz odpłatności rodziców za pobyt dzieci w pieczy zastępczej.
WYMAGANIA:
Wymagania konieczne:
- Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: finanse/administracja/zarządzanie
Wymagania inne:
- wykształcenie wyższe o profilu finanse/administracja/zarządzanie, mile widziany 1 rok doświadczenia pracy w jednostce samorządowej, w tym jednostkach pomocy społecznej lub organizatora pieczy zastępczej
WARUNKI PRACY:
Miejsce pracy: Zabrze
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie brutto: od 4 806 PLN
KONTAKT:
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Pracodawca:
Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Zabrzu
Adres:
Wyzwolenia 7, 41-800 Zabrze, powiat: m. Zabrze, woj: śląskie
Dane kontaktowe:
Katarzyna Leśniowska
e-mail: aplikacje@mopr.zabrze.pl
tel: 503 987 770, 32 277 78 10
Sposób kontaktu:
bezpośrednio do pracodawcy
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Godziny : 7.30-15.30