Skierniewice/ łódzkie
Ogłoszenie dodane: 1 godzinę temu
PODINSPEKTOR W WYDZIALE FINANSOWYM
Miejsce pracy: Rynek 1, 96-100 Skierniewice, powiat: m. Skierniewice, woj: łódzkie
Nr oferty: StPr/25/0554
OBOWIĄZKI:
• sporządzanie przelewów i prowadzenie ich ewidencji pozaksięgowej;
• analiza stanów środków na rachunkach bankowych i współpraca z bankiem;
• prowadzenie ewidencji analitycznej przychodów z tytułu sprzedaży usług geodezyjnych w systemie komputerowym;
• księgowanie raportów kasowych i wyciągów bankowych w zakresie usług geodezyjnych;
• prowadzenie pełnej ewidencji księgowej (syntetycznej i analitycznej) na podstawie dokumentów zatwierdzonych przez osoby upoważnione w zakresie:
- sum depozytowych (wadia, zabezpieczenia należytego wykonania robót, wpłaty komitetów społecznych),
- Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych,
- Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych.
WYMAGANIA:
Wymagania konieczne:
- Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Wymagania inne:
- [Praca na czas określony] : 3 miesiące
[Godzina zakończenia pracy] : 16:00
1.Wymagania niezbędne :
obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej oraz innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium RP,
korzystanie w pełni z praw cywilnych i obywatelskich,
wykształcenie wyższe o kierunku ekonomia, rachunkowość, bankowość lub administracja;
minimum 3 lat stażu pracy,
bardzo dobra znajomość ustaw: Ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 roku o finansach publicznych, Ustawy z dnia 29 września 1994 roku o rachunkowości; Ustawy z dnia 4 marca 1994 roku o Zakładowym Funduszu Świadczeń Socjalnych; Rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 29.01.2013 r. w sprawie należności przysługujących pracownikowi zatrudnionemu w państwowej lub samorządowej jednostce sfery budżetowej z tytułu podróży służbowej,
niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,
nieposzlakowana opinia,
bardzo dobra obsługa komputera,
umiejętność pracy w zespole, kreatywność, zaangażowanie, komunikatywność, sumienność, pracowitość,
stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku,
2. Wymagania pożądane:
doświadczenie w pracy w jednostkach związanych z administracją rządową lub samorządową.
3.Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
sporządzanie przelewów i prowadzenie ich ewidencji pozaksięgowej;
analiza stanów środków na rachunkach bankowych i współpraca z bankiem;
prowadzenie ewidencji analitycznej przychodów z tytułu sprzedaży usług geodezyjnych w systemie komputerowym;
księgowanie raportów kasowych i wyciągów bankowych w zakresie usług geodezyjnych;
prowadzenie pełnej ewidencji księgowej (syntetycznej i analitycznej) na podstawie dokumentów zatwierdzonych przez osoby upoważnione w zakresie:
- sum depozytowych (wadia, zabezpieczenia należytego wykonania robót, wpłaty komitetów społecznych),
- Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych,
- Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych.
bieżąca analiza ewidencji księgowej oraz przestrzeganie terminów płatności zobowiązań i egzekucja należności;
sporządzanie okresowej sprawozdawczości dotyczącej ewidencji księgowej zgodnie z obowiązującymi przepisami;
współpraca w zakresie rozliczania podatku dochodowego od osób fizycznych wynikającego z ewidencji Funduszu Świadczeń Socjalnych;
sprawdzanie pod względem formalnym i rachunkowym oraz rozliczanie delegacji służbowych krajowych i zagranicznych oraz zaliczek na delegacje;
sporządzanie informacji dla jednostek w zakresie planowania i realizacji budżetu.
4. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
Miejsce pracy:
Praca w budynku i poza budynkiem Urzędu. Bezpieczne warunki pracy. W pomieszczeniu pracy wąskie przejścia i dojścia uniemożliwiające poruszanie się wózkiem inwalidzkim.
Stanowisko pracy:
Stanowisko pracy związane z obsługą komputera, obsługą interesantów, przemieszczaniem się wewnątrz budynków, wyjściami w teren i rozmowami telefonicznymi. Na stanowisku pracy brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym.
Zgodnie z art. 13a pkt 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz.U.2024.1135 t.j.) informuję, że w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi więcej niż 6 %.
6. Informacje dodatkowe:
dokumenty złożone po terminie nie będą rozpatrywane,
postępowanie konkursowe obejmuje analizę wszystkich złożonych dokumentów oraz rozmowę kwalifikacyjną,
osoby, które spełnią wymagania formalne określone w ogłoszeniu oraz zakwalifikują się do dalszego postępowania, zostaną poinformowani indywidualnie i zaproszone na rozmowę kwalifikacyjną,
informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta Skierniewice i Tablicy Ogłoszeń przez okres co najmniej 3 miesięcy.
Osoby zainteresowane prosimy o dostarczenie osobiście lub za pośrednictwem poczty ( decyduje data faktycznego wpływu do Urzędu) kompletu dokumentów ( w zaklejonej kopercie ) w terminie
do dnia 23 grudnia 2025 roku na adres:
URZĄD MIASTA SKIERNIEWICE
ul. Rynek 1
96-100 Skierniewice
z dopiskiem na kopercie dotyczy naboru na stanowisko:
Podinspektor w Wydziale Finansowym
Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej ( www.bip.um.skierniewice.pl ) oraz w siedzibie Urzędu Miasta, ul. Rynek 1.
WARUNKI PRACY:
Miejsce pracy: Skierniewice
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto: od 5 200 PLN
KONTAKT:
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Pracodawca:
URZĄD MIASTA SKIERNIEWICE
Adres:
Rynek 1, 96-100 Skierniewice, powiat: m. Skierniewice, woj: łódzkie
Dane kontaktowe:
tel: 468345113
Sposób kontaktu:
bezpośrednio do pracodawcy
Preferowane formy kontaktu: telefon
Wymagane dokumenty:
kwestionariusz osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
list motywacyjny,
życiorys (CV),
kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
kopie świadectw pracy dokumentujących wymagany staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu, w przypadku kontynuacji zatrudnienia,
kopie dokumentów potwierdzających posiadanie dodatkowych kwalifikacji i umiejętności,
podpisane oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie,
Osoba wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana do przedstawienia oryginału aktualnego Zapytania o udzielenie informacji o osobie z K.R.K.
Podpisane oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych,
Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia o którym mowa w art. 13a pkt 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz.U.2024.1135 t.j.).
Źródło: Powiatowy Urząd Pracy w Skierniewicach