PODINSPEKTOR

Kielce/ świętokrzyskie

Ogłoszenie dodane: 15 godzin temu

Typ umowy:
Umowa o pracę
Wymiar pracy:
Pełny etat

PODINSPEKTOR

Miejsce pracy: Al. IX Wieków Kielc 3, 25-516 Kielce, powiat: m. Kielce, woj: świętokrzyskie
Nr oferty: StPr/25/1442

OBOWIĄZKI:
1. Prowadzenie postępowań niepodlegającym przepisom ustawy PZP do wysokości 170 000 zł netto zgodnie z procedurą udzielenia zamówień obowiązującą w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Świętokrzyskiego w Kielcach.
2. Pomoc i współpraca z komórkami organizacyjnymi urzędu w prowadzeniu zamówień publicznych dot.: wyboru trybu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
3. Administrowanie rejestrem postępowań niepodlegającym przepisom ustawy PZP prowadzonym w urzędzie w systemie elektronicznym.
4. Prowadzenie i analiza planu udzielonych zamówień.
5. Pomocy i współpraca z komórkami organizacyjnymi urzędu w przygotowaniu oraz prowadzeniu postępowań z zamówień publicznych współfinansowanych ze środków unijnych.
6. Przeprowadzanie postępowań i nadzór nad ich realizacją zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa wydatkowania środków publicznych.

WYMAGANIA:

Wymagania konieczne:
- Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- Uprawnienia: bardzo dobra organizacja pracy własnej
- Uprawnienia: Umiejętność analitycznego myślenia
- Uprawnienia: umiejętność pracy pod presją czasu

Wymagania inne:
- 1. Wymagania niezbędne konieczne do podjęcia pracy na stanowisku:
1) spełnienie wymagań zawartych w art. 6 ust. 1 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych;
2) wykształcenie wyższe w rozumieniu przepisów ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce;
3) znajomość obowiązujących aktów prawnych związanych ze stanowiskiem pracy:
a) ustawy Kodeks postępowania administracyjnego,
b) ustawy o samorządzie województwa,
c) ustawy Prawo zamówień publicznych,
d) ustawy o finansach publicznych,
e) ustawy o pracownikach samorządowych,
f) rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych,
g) Statutu Województwa Świętokrzyskiego.
2. Wymagania dodatkowe pozostałe wymagania, pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na stanowisku:
1. udokumentowane doświadczenie w administracji publicznej na stanowisku urzędniczym lub administracyjno-biurowym;
2. wykształcenie wyższe lub studia podyplomowe w zakresie administracji lub prawa.




WARUNKI PRACY:

Miejsce pracy: Kielce
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto: od 5 200 PLN

KONTAKT:

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Pracodawca:
Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego w Kielcach

Adres:
Al. IX Wieków Kielc 3, 25-516 Kielce, powiat: m. Kielce, woj: świętokrzyskie

Dane kontaktowe:
Ewelina Janda-Wnuk
tel: 41 395 16 58

Sposób kontaktu:
bezpośrednio do pracodawcy
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta, inny - ePUAP, eDoręczenie

Wymagane dokumenty:
1. List motywacyjny i CV.
2. Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie.
3. Kopie świadectw pracy lub inne dokumenty potwierdzające zatrudnienie, np. zaświadczenie o aktualnym zatrudnieniu w okresie od do (dokument umowy o pracę, powołania itp. nie jest potwierdzeniem okresu zatrudnienia).
4. Kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe oraz uprawnienia, o których mowa w wymaganiach związanych ze stanowiskiem. Ponadto wymagane są poniższe dokumenty - wyłącznie wg wzorów zawartych w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Świętokrzyskiego na stronie internetowej http://bip.sejmik.kielce.pl w zakładce NABORY/KONKUSY NABORY W URZĘDZIE MARSZAŁKOWSKIM WOJEWÓDZTWA ŚWIĘTOKRZYSKIEGO DOKUMENTY DO POBRANIA PRZY NABORZE NA WOLNE STANOWSIKO URZĘDNICZE: W URZĘDZIE DOKUMENTY DO POBRANIA PRZY NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE:
5. Oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
6. Klauzula informacyjna (art. 13 RODO).
7. Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych.
8. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.
9. Lista sprawdzająca.
Wszystkie oświadczenia, list motywacyjny, CV, kwestionariusz osobowy oraz lista sprawdzająca z zaznaczeniem dokumentów załączonych, powinny być własnoręcznie podpisane (także w przypadku przekazania ich na adres do doręczeń elektronicznych (ADE) lub adres elektronicznej skrzynki podawczej urzędu na platformie ePUAP), pod rygorem nieuzyskania pozytywnej oceny formalnej.
Wymagane dokumenty (z oznaczeniem nadawcy) należy:
1) składać w zamkniętych kopertach do dnia 29 grudnia 2025 r. do godz. 15.30 w Kancelarii Urzędu Marszałkowskiego Województwa Świętokrzyskiego (budynek C2) al. IX Wieków Kielc 3 25-516 Kielce
lub
2) przesłać pocztą do dnia 29 grudnia 2025 r. (decyduje data wpływu do urzędu) na adres:
Departament Organizacyjny i Kadr (Oddział Kadr i Rozwoju Zawodowego)
Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego al. IX Wieków Kielc 3, 25-516 Kielce
lub
3) przesłać na adres do doręczeń elektronicznych (ADE) (podpisane certyfikatem kwalifikowanym lub profilem zaufanym): do dnia 29 grudnia 2025 r.
AE:PL-57494-35550-GDUUU-22
lub
4) przesłać na adres elektronicznej skrzynki podawczej urzędu na platformie ePUAP (podpisane certyfikatem kwalifikowanym lub profilem zaufanym) do dnia 29 grudnia 2025 r.
Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego
/3h680wewfh/SkrytkaESP
z dopiskiem: Dotyczy naboru Nr 071.OK.11.2025 na stanowisko podinspektora w Departamencie Organizacyjnym i Kadr
Dodatkowe informacje pod nr tel. 41 395 16 58




Źródło: Powiatowy Urząd Pracy w Kielcach