Mikołów/ mikołowski/ śląskie
Ogłoszenie dodane: 4 godziny temu
PODINSPEKTOR
Miejsce pracy: Żwirki i Wigury 4/a, 43-190 Mikołów, powiat: mikołowski, woj: śląskie
Nr oferty: StPr/25/0486
OBOWIĄZKI:
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1) Prowadzenie spraw związanych z wydaniem zaświadczeń o objęciu działek uproszczonym planem urządzenia lasu lub decyzją, o której mowa w art. 19 ust. 3 ustawy z dnia 28 września 1991r. o lasach;
2) Wydawanie zezwoleń na posiadanie, hodowanie lub utrzymywanie chartów rasowych lub ich mieszańców;
3) Prowadzenie spraw związanych z wydzierżawianiem obwodów łowieckich polnych oraz ustalanie i rozliczanie łowieckiego czynszu dzierżawnego;
4) Prowadzenie spraw związanych z odłowem, odłowem wraz z uśmierceniem lub odstrzałem redukcyjnym zwierzyny w przypadkach zagrożenia prawidłowego funkcjonowania obiektów produkcyjnych i użyteczności publicznej;
5) Prowadzenie spraw związanych z wydawaniem, wymianą, przedłużeniem terminu ważności legitymacji Strażnika Społecznej Straży Rybackiej;
6) Kontrola podmiotów prowadzących działalność gospodarczą w zakresie przestrzegania przepisów ochrony powietrza;
7) Wydawanie pozwoleń na wytwarzanie odpadów oraz ich wygaszanie i cofanie;
8) Analiza wyników jakości ścieków odprowadzanych do wód lub do ziemi;
9) Prowadzenie publiczne dostępnych wykazów danych zawierających informacje o środowisku;
10) Wykonywanie innych zadań, wynikających z właściwości Wydziału Ochrony Środowiska.
Warunki pracy:
1) Wymiar czasu pracy: 1 etat;
2) Miejsce pracy Mikołów, ul. Żwirki i Wigury 4a trzykondygnacyjny budynek biurowy z windą siedziba urzędu Starostwa Powiatowego; Miejsce pracy jest wyposażone w zaplecze socjalne, kadrowe i techniczne;
3) Charakter pracy:
Praca jednozmianowa w wieloosobowym pomieszczeniu biurowym ze stanowiskiem komputerowym, wymagająca wysokiego stopnia samodzielności i kreatywności oraz umiejętności zarządzania czasem, stały kontakt z klientem wewnętrznym i zewnętrznym Starostwa.
Wskaźnik zatrudnienia:
W miesiącu poprzedzającym publikację niniejszego ogłoszenia, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Starostwie Powiatowym w Mikołowie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, wynosił powyżej 6 %.
Szczegółowe informacje na stronie:
https://powiat_mikolow.bip.gov.pl/nabory/nabor-na-stanowisko-podinspektor-w-wydziale-ochrony-srodowiska.html
OKRES ZATRUDNIENIA W PRZYPADKU PRACY NA PODSTAWIE UMOWY:
Umowa na czas określony 6 m-cy z możliwością przedłużenia
MIEJSCE WYKONYWANIA PRACY:
43-190 Mikołów ul. Żwirki i Wigury 4a
PRACA W DNIACH I GODZINACH:
Pn-Pt 7.30-15.30
WYMAGANIA:
Wymagania konieczne:
- Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- Uprawnienia: prawo jazdy kategoria - B
Wymagania inne:
- Wymagania niezbędne dla kandydata:
1) Posiada wykształcenie wyższe lub średnie z zakresu ochrony środowiska oraz 3 letni staż pracy;
2) Ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych;
3) Jest obywatelem polskim;
4) Nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Wymagania dodatkowe pożądane:
1) Posiada znajomość zagadnień z zakresu:
- Ustawy z dnia 13 października 1995r. Prawo łowieckie,
- Ustawy z dnia 28 września 1991r. o lasach,
- Ustawa z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska,
- Ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach,
- Ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko,
- Ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego,
- Ustawy z dnia 5 czerwca 1998r. o samorządzie powiatowym,
- Akty wykonawcze do ww. ustaw,
- Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych;
2) Posiada staż w administracji samorządowej;
3) Posiada prawo jazdy kat. B;
4) Biegła obsługa urządzeń biurowych, komputera, internetu i pakietu MS Office;
5) Znajomość topografii powiatu mikołowskiego;
6) Preferowane predyspozycje osobowościowe:
- znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym,
- duża odporność na stres,
- umiejętność trafnego podejmowania decyzji pod presją czasu,
- dyspozycyjność,
- umiejętność pracy zespołowej,
- komunikatywność,
- zdolności analityczne.
Mogą być również osoby z orzeczeniem o stopniu niepełnosprawności jeżeli stan zdrowia pozwala na wykonywanie pracy na danym stanowisku.
Szczegółowe informacje na stronie:
https://powiat_mikolow.bip.gov.pl/nabory/nabor-na-stanowisko-podinspektor-w-wydziale-ochrony-srodowiska.html
WARUNKI PRACY:
Miejsce pracy: Mikołów
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto: od 4 900 PLN
KONTAKT:
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Pracodawca:
Starostwo Powiatowe w Mikołowie
Adres:
Żwirki i Wigury 4/a, 43-190 Mikołów, powiat: mikołowski, woj: śląskie
Dane kontaktowe:
Daria Bugiel
e-mail: kancelaria@mikolowski.pl
Sposób kontaktu:
bezpośrednio do pracodawcy
Preferowane formy kontaktu: e-mail
Wymagane dokumenty:
Wymagane dokumenty:
1) Kwestionariusz osobowy wzór do pobrania;
2) Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
3) Kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy tj. świadectwa pracy, zaświadczenia;
4) Oświadczenie kandydata o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe wzór do pobrania;
5) Oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych wzór do pobrania;
6) Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby rekrutacji w przypadku złożenia dokumentów dodatkowych niż wymagane wzór do pobrania.
Dodatkowe dokumenty:
Kserokopie dokumentów potwierdzających uprawnienia zawodowe oraz kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności;
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w terminie do dnia 23.12.2025 r. w jednej z wymienionych poniżej formie:
- osobiście w siedzibie Starostwa w Mikołowie ul. Żwirki i Wigury 4a (Kancelaria);
- pocztą w formie papierowej (w przypadku przesyłek listowych decyduje data wpływu do kancelarii starostwa);
- na adres elektronicznej skrzynki podawczej: /Powiat_Mikolow/skrytka (wymaga posiadania profilu zaufanego lub podpisu elektronicznego);
- pocztą elektroniczną na adres kancelaria@mikolowski.pl (załączone dokumenty muszą zostać podpisane podpisem elektronicznym.
z dopiskiem:
"Dotyczy naboru na stanowisko Podinspektor w Wydziale Ochrony Środowiska"
Uwaga!!
Aplikacje, które wpłyną do starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną poinformowani o II etapie naboru na w/w stanowisko. W celu ułatwienia kontaktu prosimy w kwestionariuszu osobowym w danych kontaktowych podać numer telefonu.
Ostateczną decyzję w sprawie zatrudnienia po przeprowadzonej procedurze naboru podejmuje Starosta. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.powiat_mikolow.bip.gov.pl) i tablicach informacyjnych Starostwa.
Szczegółowych informacji udziela Biuro ds. pracowniczych, 43-190 Mikołów ul. Żwirki i Wigury 4a, pokój nr 208 (I piętro) tel. 32/32 48 165.
Pod wskazanym adresem można zapoznać się z regulaminem zatrudniania pracowników na wolne stanowiska urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Mikołowie.
Źródło: Powiatowy Urząd Pracy w Mikołowie z siedzibą w Łaziskach Górnych