OSOBA NA STANOWISKU ZASTĘPCY DYREKTORA DS. ADMINISTRACYJNYCH - NABÓR

Bielsko-Biała/ śląskie

Ogłoszenie dodane: 1 godzinę temu

Typ umowy:
Umowa o pracę
Wymiar pracy:
Pełny etat

OSOBA NA STANOWISKU ZASTĘPCY DYREKTORA DS. ADMINISTRACYJNYCH - NABÓR

Miejsce pracy: Adama Mickiewicza 20, 43-300 Bielsko-Biała, powiat: m. Bielsko-Biała, woj: śląskie
Nr oferty: StPr/25/1457

OBOWIĄZKI:
Nabór na stanowisko pracy.

Osoba będąca na stanowisku zastępcy Dyrektora ds. Administracyjnych, wspiera Dyrektora Teatru w realizacji wyznaczonych celów oraz sprawuje nadzór nad sprawnym funkcjonowaniem administracyjnym, organizacyjnym i technicznym Teatru, w szczególności:
• planuje, koordynuje i nadzoruje pracę wszystkich podległych komórek organizacyjnych oraz współdziała z komórkami podlegającymi bezpośrednio Dyrektorowi,
• współdziała w konstruowaniu planów pracy Teatru i nadzoruje ich realizację,
• zastępuje Dyrektora podczas jego nieobecności oraz przejmuje kompetencje określone zakresem pełnomocnictwa,
• dokonuje wyboru wykonawców, przygotowuje umowy z wykonawcami, kontroluje i zatwierdza wykonanie prac zleconych,
• podejmuje działania w celu pozyskania środków finansowych na działalność Teatru i MFSL

Praca w systemie jednozmianowym od PN do PT pomiędzy godz. 7.30-16.30.
Umowa o pracę na czas określony.

WYMAGANIA:

Wymagania konieczne:
- Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- Język: angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
- Uprawnienia: nawiązywanie kontaktów
- Uprawnienia: - organizować i koordynować pracę zespołu,

Wymagania inne:
- Wymagania:
- wykształcenie wyższe (preferowane administracyjne i/lub zarządzanie i/lub finansowe),
- min. 3 letnie doświadczenie w zarządzaniu ludźmi oraz projektami,
- znajomość przepisów prawa z zakresu funkcjonowania instytucji kultury, w szczególności:
* ustawy o finansach publicznych,
* ustawy o rachunkowości,
* ustawy prawo zamówień publicznych,
* ustawy o ochronie danych osobowych,
* ustawy o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej oraz aktów wykonawczych do tej ustawy,
- sprawozdawczość wynikająca z zakresu obowiązków,
- pełna zdolność do czynności prawnych, niekaralność,
- brak prawomocnego skazania wyrokiem sądu za przestępstwo umyślne, ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

Predyspozycje:
- wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne,
- łatwość w nawiązywaniu kontaktów,
- odpowiedzialność, rzetelność, kultura osobista, samodzielność, umiejętność pracy w zespole, umiejętność organizowania czasu pracy na stanowisku w sposób zapewniający terminowość realizacji zadań,
- umiejętność rozwiązywania konfliktów.

Mile widziane:
- doświadczenie/wiedza w pozyskiwaniu środków i rozliczaniu projektów.
- doświadczenie zawodowe w środowisku kultury lub organizacji podobnej działalności,

O pracę mogą aplikować również osoby posiadające orzeczenie o niepełnopsrawności.

WARUNKI PRACY:

Miejsce pracy: Bielsko-Biała
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto: od 8 700 do 9 700 PLN

KONTAKT:

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Pracodawca:
Teatr Lalek Banialuka im. J. Zitzmana

Adres:
Adama Mickiewicza 20, 43-300 Bielsko-Biała, powiat: m. Bielsko-Biała, woj: śląskie

Dane kontaktowe:
Małgorzata Serafin-Brykczyńska
e-mail: kadry@banialuka.pl

Sposób kontaktu:
bezpośrednio do pracodawcy
Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail

Wymagane dokumenty:
WYMAGANE DOKUMENTY:
Obowiązkowe na etapie aplikacji:
- CV,
- List motywacyjny,
- Zgoda na przetwarzanie danych osobowych w celach rekrutacyjnych (podpisane odręcznie),
- Klauzula informacyjna dot. przetwarzania danych osobowych (podpisane odręcznie).

Pozostałe dokumenty: dostarczane dopiero w kolejnym etapie rozmowy rekrutacyjnej:
Oświadczenie: (podpisane odręcznie),
- o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za nieumyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
Kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie (podpisany odręcznie),
Kserokopie świadectw pracy lub zaświadczeń potwierdzających staż pracy,
Kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje.

TERMIN SKŁADANIA DOKUMENTÓW
Zainteresowane osoby mogą składać dokumenty:
a) fizycznie: w zamkniętej kopercie z opisem:
Nabór na stanowisko pracy: Z-ca/czyni Dyrektora ds. Administracyjnych w pokoju nr 22, 1 piętro Teatru Lalek Banialuka ul. Adama Mickiewicza 20 w Bielsku-Białej,
b) elektronicznie: e-mailem na adres kadry@banialuka.pl
w temacie wpisując Nabór na stanowisko pracy: Z-ca/czyni Dyrektora ds. Administracyjnych do dnia 25 stycznia 2026 r.

Szczegółowe informacje na stronie:
https://bip.banialuka.pl/153/rekrutacja/zastepca-dyrektora-ds-administracyjnych


Źródło: Powiatowy Urząd Pracy w Bielsku-Białej