Miejsce pracy: Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Nr oferty: StPr/24/1867
OBOWIĄZKI:
Głównym zadaniem jest udzielanie odpowiedzi na zapytania klientów dotyczące produktów, usług, cen, dostępności, procedur, reklamacji itp. Obsługiwane są połączenia przychodzące, bez sprzedaży. Główne kanały komunikacji to infolinia oraz czat. Zgłoszenia rejestrowane są w systemie CRM. Rozmowy są prowadzone z klientami bez użycia gotowych skryptów, zgodnie z opisanymi ścieżkami i procedurami.
Praca w godz. 6:30 - 22:00
Kontakt z pracodawcą: katarzyna.szubert@sigmacem.com
Oferta pracy dostępna w sali A
Wymagania inne:
- posiadanie orzeczenia o niepełnosprawności
komunikatywność/łatwość w nawiązywaniu kontaktu z drugą osobą
wysoka kultura osobista
umiejętność pracy w zespole i skupienie nad wspólnymi celami
sumienność w wykonywanych zadaniach
umiejętność radzenia sobie z presją czasu
podstawowe umiejętności techniczne zw. z obsługą komputera i aplikacji
WARUNKI PRACY:
Miejsce pracy: Wrocław
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie brutto: od 4 350 PLN
KONTAKT:
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Pracodawca:
Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Adres:
Gliniana 20/22, 50-525 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie