OBSŁUGA KLIENTA W CONTACT CENTER

Wrocław/ dolnośląskie

Ogłoszenie dodane: 08.05.2024

Typ umowy:
Umowa o pracę
Wymiar pracy:
Pełny etat

OBSŁUGA KLIENTA W CONTACT CENTER

Miejsce pracy: Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Nr oferty: StPr/24/1867

OBOWIĄZKI:
Głównym zadaniem jest udzielanie odpowiedzi na zapytania klientów dotyczące produktów, usług, cen, dostępności, procedur, reklamacji itp. Obsługiwane są połączenia przychodzące, bez sprzedaży. Główne kanały komunikacji to infolinia oraz czat. Zgłoszenia rejestrowane są w systemie CRM. Rozmowy są prowadzone z klientami bez użycia gotowych skryptów, zgodnie z opisanymi ścieżkami i procedurami.
Praca w godz. 6:30 - 22:00
Kontakt z pracodawcą: katarzyna.szubert@sigmacem.com
Oferta pracy dostępna w sali A

WYMAGANIA:

Wymagania konieczne:
- Zawód: Pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)

Wymagania pożądane:
- Wykształcenie: średnie ogólnokształcące

Wymagania inne:
- posiadanie orzeczenia o niepełnosprawności
komunikatywność/łatwość w nawiązywaniu kontaktu z drugą osobą
wysoka kultura osobista
umiejętność pracy w zespole i skupienie nad wspólnymi celami
sumienność w wykonywanych zadaniach
umiejętność radzenia sobie z presją czasu
podstawowe umiejętności techniczne zw. z obsługą komputera i aplikacji


WARUNKI PRACY:

Miejsce pracy: Wrocław
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie brutto: od 4 350 PLN

KONTAKT:

Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu

Pracodawca:
Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu

Adres:
Gliniana 20/22, 50-525 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie

Dane kontaktowe:
Sala A
tel: 71 77 01 673

Sposób kontaktu:
za pośrednictwem urzędu

Wymagane dokumenty:
cv


Źródło: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu