Miejsce pracy: Szewska 1, 61-760 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Nr oferty: StPr/25/3091
OBOWIĄZKI:
OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE
ODPOWIEDZIALNA ZA:
•udział w prowadzeniu postępowań administracyjnych dotyczących pozwoleń wodnoprawnych, w tym analizowanie i weryfikowanie składanych do Zarządu Zlewni dokumentów,
•przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych,
•weryfikację naliczania opłat za wydanie pozwoleń wodnoprawnych,
•udział w rozprawach administracyjnych prowadzonych przez komórkę organizacyjną,
•kontakt z klientami.
WYMAGANIA:
Wymagania konieczne:
- Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- Uprawnienia: Umiejętność sporządzania pism urzędowych
- Uprawnienia: bardzo dobra organizacja pracy, umiejętność pracy w zespole
- Uprawnienia: bardzo dobra obsługa programów Ms Office (Word, Excel)
Wymagania inne:
- Umiejętność: znajomość KPA oraz Prawa Wodnego, posiada umiejętność analizy i syntezy danych.
WARUNKI PRACY:
Miejsce pracy: Poznań
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie brutto: od 5 000 PLN
KONTAKT:
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Pracodawca:
Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie
Sposób kontaktu:
bezpośrednio do pracodawcy
Preferowane formy kontaktu: e-mail, inny - https://www.gov.pl/web/wody-polskie/oferty-pracy, Termin: kontakt mailowy