Warszawa, Bemowo
Ogłoszenie dodane: 1 godzinę temu
CAPITAL CLINIC (Warszawa Żoliborz) poszukuje dynamicznego i zorganizowanego koordynatora do pracy w naszym zespole. Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za zarządzanie gabinetem, sprawami organizacyjno-administracyjnymi oraz funkcję recepcji.
Forma i warunki współpracy:
• Forma zatrudnienia: preferowane B2B, możliwość UOP
• Wynagrodzenie: 8500zł - 12000 zł brutto (UOP), B2B +10% + premie
• Miejsce pracy: Warszawa-Żoliborz, ul. Przasnyska 7/U3 (praca stacjonarna)
• Wymiar czasu pracy: cały etat
Zakres obowiązków:
• Zarządzanie pracą gabinetu
• Pełnienie funkcji recepcji
• Załatwianie bieżących spraw administracyjnych
• Wprowadzanie danych do tabel analiz finansowych
• Wprowadzanie danych o ilości przepracowanych godzin przez pracowników
• Tworzenie zestawień prac protetycznych i ortodontycznych
• Układanie grafików pracy asysty i recepcji
• Nadzorowanie urlopów pracowników
• Otwieranie grafików pracy dla higienistek
• Przygotowywanie faktur dla księgowej
• Kontakt z firmami zewnętrznymi, m.in. Znany Lekarz, firmy marketingowe
• Komunikacja z pracownikami i kontrahentami
• Przygotowanie rozliczeń dla lekarzy
• Wdrażanie nowych pracowników
• Realizowanie strategii firmy
• Rekrutacja nowych pracowników
• Pilnowanie terminów faktur i opłacanie
• Rozwiązywanie spraw z trudnymi pacjentami
• Przekazywanie informacji między lekarzami
• Bycie „contact center” w ważnych sprawach
• Kontakt z biurem księgowym
• Udział w przygotowywaniu umów dla nowych pracowników i nadzorowanie istniejących
Wymagania:
• Wykształcenie wyższe kierunkowe/podyplomowe (administracja, zarządzanie)
• Doświadczenie recepcyjne (min. 3 lata)
• Doświadczenie kierownicze / administracyjne (min. 2 lata)
• Znajomość branży medycznej
• Znajomość języka angielskiego na poziomie średniozaawansowanym
• Umiejętności analityczne, systematyczność
• Świetna znajomość obsługi komputera
• Umiejętność oddelegowywania zadań i kontrolowania pracowników
• Samodzielność, nastawienie na cele
• Wysoki poziom kultury osobistej i obsługi pacjenta
• Zdolność do skutecznego przekazywania informacji i instrukcji
• Kreowanie pozytywnej atmosfery pracy
Zapraszamy do kontaktu oraz aplikowania:
Tel. 731 644 255
E-mail: rekrutacjaoqp5@gmail.com
W nadsyłanych CV prosimy o zawarcie klauzuli:
„Wyrażam zgodę dla OQP.agency sp. z o.o. na przetwarzanie podanych przeze mnie w dokumentach aplikacyjnych danych osobowych dla potrzeb związanych z realizacją procesu rekrutacyjnego na stanowisko manager/kierownik oraz przyszłych i nieokreślonych na obecną chwilę procesów rekrutacyjnych, które odbędą się w okresie najbliższych 5 lat.
Każdą z wyrażonych wyżej zgód mogę w każdej chwili cofnąć. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest OQP.agency Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (01-142), przy ul. Sokołowskiej 7/8.”