Miejsce pracy: Dębowa 44/1, 40-103 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Nr oferty: StPr/24/0715
OBOWIĄZKI:
Świadczenie wsparcia technicznego dla klientów, diagnozowanie oraz rozwiązywanie problemów technicznych,udzielanie porad i instrukcji uzytkownikom,szybkie reagowanie za zgłoszenia klientów i utrzymywanie komunikacjina wysokim poziomie,zarządzanie bazami danych i systemami zapasowymi.
Godziny pracy od 8.00 do 16.00
Umowa na 18 miesięcy
WYMAGANIA:
Wymagania konieczne:
- Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- Język: angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
WARUNKI PRACY:
Miejsce pracy: Katowice
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto: od 4 400 PLN
KONTAKT:
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Pracodawca:
AGILEO.IT HUMAN VALUE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Dane kontaktowe:
Magdalena Gorawska
tel: 725 966 000
Sposób kontaktu:
bezpośrednio do pracodawcy
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, inny - Preferowany pierwszy kontakt: e-mail: magdalena.gorawska@agileo.it, ewentualnie telefoniczny 725966000