Miejsce pracy: Pawia 9, 31-154 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
Nr oferty: StPr/25/5932
OBOWIĄZKI:
Aktywne telefoniczne pozyskiwanie klientów; elastyczne godziny pracy między 7:00-19:00.
WYMAGANIA:
Wymagania konieczne:
- Zawód: Pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center) (wymagany staż - lata: 1)
- Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- Uprawnienia: pracowitość i samodzielność w działaniu
- Uprawnienia: Skuteczna sprzedaż i prezentacja oferty w rozmowach telefonicznych
- Uprawnienia: Umiejętności sprzedażowe, nienaganna dykcja
Wymagania inne:
- Umiejętność swobodnej komunikacji ustnej i pisemnej w języku polskim (również w prawnym kontekście) – warunek konieczny.
Doskonała organizacja pracy, rzetelność, systematyczność, dbałość o szczegóły, terminowość.
Pozytywne nastawienie do życia; rozwinięte zdolności interpersonalne (wysoki poziom komunikacji); wysoka kultura osobista; wysokie nastawienie na realizację własnych celów osobistych oraz zawodowych; konsekwencja w działaniu; umiejętność pracy z czasem.
WARUNKI PRACY:
Miejsce pracy: Kraków
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wynagrodzenie brutto: od 8 000 PLN
KONTAKT:
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Pracodawca:
BLACK LION SP. Z O.O.
Adres:
Pawia 9, 31-154 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
Dane kontaktowe:
Dawid Łysek
Sposób kontaktu:
bezpośrednio do pracodawcy
Preferowane formy kontaktu: inny - Rekrutacja poprzez formularz aplikacyjny na stronie internetowej: black-lion.co/rekrutacja
Wymagane dokumenty:
Rekrutacja poprzez formularz aplikacyjny na stronie internetowej: black-lion.co/rekrutacja