KONSULTANT CALL CENTER

Kraków/ małopolskie

Ogłoszenie dodane: 1 godzinę temu

Typ umowy:
Umowa o pracę
Wymiar pracy:
Pełny etat

KONSULTANT CALL CENTER

Miejsce pracy: Pawia 9, 31-154 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
Nr oferty: StPr/25/5932

OBOWIĄZKI:
Aktywne telefoniczne pozyskiwanie klientów; elastyczne godziny pracy między 7:00-19:00.

WYMAGANIA:

Wymagania konieczne:
- Zawód: Pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center) (wymagany staż - lata: 1)
- Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- Uprawnienia: pracowitość i samodzielność w działaniu
- Uprawnienia: Skuteczna sprzedaż i prezentacja oferty w rozmowach telefonicznych
- Uprawnienia: Umiejętności sprzedażowe, nienaganna dykcja

Wymagania inne:
- Umiejętność swobodnej komunikacji ustnej i pisemnej w języku polskim (również w prawnym kontekście) – warunek konieczny.
Doskonała organizacja pracy, rzetelność, systematyczność, dbałość o szczegóły, terminowość.
Pozytywne nastawienie do życia; rozwinięte zdolności interpersonalne (wysoki poziom komunikacji); wysoka kultura osobista; wysokie nastawienie na realizację własnych celów osobistych oraz zawodowych; konsekwencja w działaniu; umiejętność pracy z czasem.




WARUNKI PRACY:

Miejsce pracy: Kraków
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wynagrodzenie brutto: od 8 000 PLN

KONTAKT:

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Pracodawca:
BLACK LION SP. Z O.O.

Adres:
Pawia 9, 31-154 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie

Dane kontaktowe:
Dawid Łysek

Sposób kontaktu:
bezpośrednio do pracodawcy
Preferowane formy kontaktu: inny - Rekrutacja poprzez formularz aplikacyjny na stronie internetowej: black-lion.co/rekrutacja

Wymagane dokumenty:
Rekrutacja poprzez formularz aplikacyjny na stronie internetowej: black-lion.co/rekrutacja


Źródło: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie