KIEROWNIK DS. ADMINISTRACYJNYCH

Olsztyn/ warmińsko-mazurskie

Ogłoszenie dodane: 1 godzinę temu

Typ umowy:
Umowa o pracę
Wymiar pracy:
Pełny etat

KIEROWNIK DS. ADMINISTRACYJNYCH

Miejsce pracy: Artyleryjska 3B, 10-165 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie
Nr oferty: StPr/25/1349

OBOWIĄZKI:
1)racjonalne i oszczędne gospodarowanie mieniem oraz środkami budżetowymi przeznaczonymi na wyposażenie,
2)prowadzenie prawidłowej gospodarki materiałowej oraz pełnej dokumentacji w tym zakresie,
3)przygotowywanie umów i realizacja procedur zakupowych dotyczących zamówień publicznych,
4)kompletowanie, weryfikowanie, ewidencjonowanie, archiwizowanie dokumentacji
obiektów i gruntów oraz nadzór nad należytym przechowywaniem tych dokumentów,
5)inspirowanie działań dotyczących racjonalnej gospodarki nieruchomościami,
6)sporządzanie deklaracji na podatek od nieruchomości, pism urzędowych,
7)przygotowanie dokumentacji związanej z eksploatacją nieruchomości,
8)prowadzenie rejestru faktur,
9)obsługa dokumentacji rozliczeniowej dotyczącej pojazdów służbowych;
10)stałe podnoszenie kwalifikacji poprzez udział w szkoleniach.

Godziny pracy 7:45-15:45

WYMAGANIA:

Wymagania konieczne:
- Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)

Wymagania inne:
- WYMAGANIA NIEZBĘDNE:
- wykształcenie wyższe
- obywatelstwo polskie;
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
- kandydat nie może być prawomocnie skazany za przestępstwa umyślne;
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku.

Wymagania dodatkowe
- łatwość nawiązywania kontaktów;
- prawo jazdy kategorii B
- znajomość przepisów ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy;
- umiejętność obsługi komputera, m.in. programów pakietu MS Office, w tym bardzo dobra znajomości obsługi arkusza kalkulacyjnego MS Excel;
- zdolności interpersonalne;
- komunikatywność, kreatywność, samodzielność w realizacji zadań;
- rzetelność i dokładność;
- umiejętność organizacji pracy;
- umiejętność radzenia sobie ze stresem;
- chęć stałego rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji;
- dodatkowym atutem będzie doświadczenie z zakresu obsługi i realizacji inwestycji i remontów budowlanych oraz znajomości ustawy Prawo Zamówień Publicznych;


Oferta pracy skierowana także dla osób z orzeczeniem o st. niepełnosprawności.


WARUNKI PRACY:

Miejsce pracy: Olsztyn
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie brutto: od 6 000 PLN

KONTAKT:

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Pracodawca:
Warmińsko-Mazurska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy w Olsztynie

Adres:
Artyleryjska 3B, 10-165 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie

Dane kontaktowe:
Danuta Wydmuch
tel: 89 527 62 03 w. 21

Sposób kontaktu:
bezpośrednio do pracodawcy
Preferowane formy kontaktu: telefon

Wymagane dokumenty:
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE:
- Życiorys/CV i list motywacyjny,
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia,
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego/stażu pracy,
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa,
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru,
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz że przeciwko kandydatowi nie toczy się postępowanie za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,

TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW:
- Dokumenty należy złożyć do 23.12.2025 r.
- Decyduje data stempla pocztowego/osobistego dostarczenia oferty,
- Miejsce składania dokumentów: Warmińsko-Mazurska Wojewódzka Komenda OHP w Olsztynie, 10-165 Olsztyn ul. Artyleryjska 3B - z dopiskiem na liście motywacyjnym ogłoszenie nr KD-29A/2025".



Źródło: Miejski Urząd Pracy w Olsztynie