Inżynier Sprzedaży Usług Serwisowych i Części Zamiennych

Gliwice/ śląskie

Ogłoszenie dodane: 15.10.2025

Typ umowy:
Umowa o pracę
Wymiar pracy:
Pełny etat
Specjalne wymagania:
Brak

Smart-HR - Jesteśmy Agencją Rekrutacyjną realizującą ambitne projekty rekrutacyjne dla naszych Klientów. Cechuje nas precyzja w działaniu oraz krótki czas realizacji zleceń.

Dla naszego Klienta – renomowanego producenta urządzeń procesowych i instalacji przemysłowych, w związku z jej intensywnym rozwojem, poszukujemy osoby na stanowisko:

Inżynier Sprzedaży Usług Serwisowych i Części Zamiennych
Miejsce pracy: Gliwice

Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za:
• Wsparcie techniczne klientów w zakresie doboru i zapotrzebowania na części zamienne oraz podzespoły urządzeń produkowanych przez firmę,
• Przyjmowanie i realizację zamówień na części zamienne oraz koordynację ich terminowej dostawy,
• Przygotowywanie ofert techniczno-handlowych i negocjowanie warunków sprzedaży,
• Monitorowanie realizacji zamówień i informowanie klientów o postępach w dostawie,
• Współpracę z działami wewnętrznymi firmy (konstrukcyjnym, jakości, logistyki, magazynem) w zakresie obsługi sprzedaży i wysyłki towarów,
• Planowanie i realizację celów sprzedażowych we współpracy z Dyrektorem Handlowym,
• Prowadzenie ewidencji sprzedaży oraz kontrolę należności,
• Aktywne działania handlowe i marketingowe oraz rozwijanie relacji z klientami,
• Identyfikowanie nowych możliwości sprzedażowych i rynków zbytu,
• Udział w spotkaniach technicznych i wewnętrznych konsultacjach dotyczących realizowanych projektów.

Od kandydatów na to stanowisko oczekujemy:
• Wykształcenia technicznego (preferowane: mechanika, automatyka, mechatronika lub pokrewne),
• Doświadczenia zawodowego w sprzedaży technicznej lub obsłudze klienta przemysłowego,
• Umiejętności czytania dokumentacji technicznej i rozumienia budowy urządzeń,
• Zdolności organizacyjnych, dokładności i samodzielności w działaniu,
• Wysokiej kultury osobistej i nastawienia na współpracę z klientem,
• Znajomości pakietu MS Office (w szczególności Excel),
• Mile widziana znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym komunikację techniczną.

Pracodawca oferuje:
• Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w pełnym wymiarze godzin pracy,
• Pracę w nowoczesnej i rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
• Stałe godziny pracy – stanowisko stacjonarne,
• Wsparcie merytoryczne w procesie wdrożenia oraz możliwość rozwoju zawodowego w strukturach firmy,
• Przyjazną atmosferę i dobrą współpracę w zespole,
• Atrakcyjne wynagrodzenie zasadnicze wraz z premią uzależnioną od wyników.


Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesłanie CV na adres mailowy:
praca@smart-hr.pl
(W temacie wiadomości proszę wpisać nazwę stanowiska)

www.smart-hr.pl

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w moim CV przez SMART-HR z siedzibą w Katowicach, do celów związanych z procesem rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o Ochronie Danych Osobowych (Dz. U. 2018 r. poz. 1000). Wyrażam także zgodę na udostępnianie moich danych osobowych potencjalnym pracodawcom oraz innym podmiotom związanym z procesami rekrutacyjnymi. Przysługuje mi prawo dostępu do moich danych i ich poprawiania."
Posiadamy wpis do Rejestru Agencji Zatrudnienia nr 9901.

SMART-HR

SMART-HR

SMART-HR