INSPEKTOR W WYDZIALE ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO 3/4 ETATU

Mysłowice/ śląskie

Ogłoszenie dodane: 10 godzin temu

Typ umowy:
Umowa o pracę
Wymiar pracy:
Niepełny etat

INSPEKTOR W WYDZIALE ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO 3/4 ETATU

Miejsce pracy: Powstańców 1, 41-400 Mysłowice, powiat: m. Mysłowice, woj: śląskie
Nr oferty: StPr/25/0465

OBOWIĄZKI:
1. Zakres głównych obowiązków na danym stanowisku:
1. Współudział w określaniu potrzeb oraz planowanie środków finansowych na realizację zadań w zakresie
bezpieczeństwa publicznego w ramach budżetu miasta.
2. Współdziałanie z organizacjami pozarządowymi na rzecz realizacji zadań poprawy bezpieczeństwa
publicznego w mieście.
3. Opracowywanie projektów uchwał Rady Miasta w zakresie bezpieczeństwa publicznego.
4. Prowadzenie całości spraw związanych z finansowaniem jednostek OSP miasta w zakresie: pokrywania
kosztów zapewnienia gotowości bojowej, umundurowania, utrzymania obiektów strażnic, ubezpieczeń
i innych niezbędnych kosztów zgodnie z planem wydatków budżetu miasta.
5. Organizowanie i pokrywanie kosztów okresowych badań lekarskich członków OSP w tym kierowców
biorących udział w akcjach ratowniczych.
6. Prowadzenie całości spraw związanych z finansowaniem jednostek OSP miasta w zakresie: pokrywania
kosztów zapewnienia gotowości bojowej, umundurowania, utrzymania obiektów strażnic, ubezpieczeń
i innych niezbędnych kosztów zgodnie z planem wydatków budżetu miasta.
7. Prowadzenie dokumentacji dotyczącej umów dotacyjnych z Wojewodą w zakresie POLiOC.
8. Prowadzenie kontroli wykorzystywania środków budżetu miasta oraz ewidencjonowania i utrzymania
w jednostkach OSP sprzętu i materiałów zakupionych ze środków publicznych.
9. Zapewnienie logistyki akcji ratowniczych w tym optymalnych warunków bezpieczeństwa i higieny służby
strażaków OSP, zgodnie z możliwościami budżetu wydziału.
10. Prowadzenie dokumentacji zgodnie z zasadami wynikającymi z Regulaminu Organizacyjnego Urzędu
Miasta oraz terminowego przekazywania prowadzonych dokumentów do archiwum zakładowego.
11. Wykonywanie sprawozdań dotyczących składników majątku gminy użytkowanego przez jednostki
ochotniczych straży pożarnych miasta.
12. Wykonywanie innych poleceń Prezydenta Miasta związanych z zadaniami Wydziału.
13. Wykonywanie zadań zgodnie z systemem zarządzania jakością wg normy PN-EN ISO 9001.
14. Nadzorowanie, koordynowanie w ramach posiadanych kompetencji realizacji zadań ochrony ludności
i obrony cywilnej na obszarze gminy.
15. Bieżąca praca w elektronicznym systemie obiegu dokumentów.
16. Bieżąca praca w oparciu o zasoby aplikacji intranetowej.
17. Bieżąca obsługa przydzielonego adresu poczty elektronicznej.
18. Kontrola zmian przepisów prawnych niezbędnych i wykorzystywanych przy realizacji zadań w ramach
przydzielonego zakresu czynności.
19. Wykonywanie innych poleceń Naczelnika związanych z zadaniami wydziału.
2. Zakres odpowiedzialności:
1. Odpowiedzialność za prawidłowość, skuteczność i efekty podejmowanych działań na zajmowanym
stanowisku.
2. Odpowiedzialność pracownicza wynikająca z przepisów ustawy o pracownikach samorządowych, Kodeksu
pracy i innych ustaw oraz aktów wykonawczych, określających obowiązki pracownicze.
Godziny pracy: 7.30-17.00; 7.30-15.30, 7.30-14.00. Umowa o prace na czas określony 5 miesiecy.
Szczegółowe informacje zamieszczone sa na stronie : https://bip.myslowice.pl/pliki/myslowice/zalaczniki/6449/inspektor-w-wydziale-zarzadzania-kryzysowego.pdf

WYMAGANIA:

Wymagania konieczne:
- Zawód: Pracownik biurowy (wymagany staż - lata: 3)
- Wykształcenie: średnie zawodowe 4-letnie
- Wykształcenie: średnie ogólnokształcące

Wymagania pożądane:
- Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)

Wymagania inne:
- 3. Wymagania niezbędne:
1. Wykształcenie średnie lub wyższe.
2. Minimum 5 letni staż pracy - praca na podstawie umowy o pracę (w przypadku posiadania wykształcenia
średniego) lub minimum 3 letni staż pracy praca na podstawie umowy o pracę
(w przypadku posiadania wykształcenia wyższego).
3. Biegła umiejętność obsługi programów komputerowych środowisko Windows, Word, Excel, Power
Point.
4. Niekaralność sądowa za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne
przestępstwo skarbowe.
5. Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz praw publicznych.
6. Obywatelstwo polskie (z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach
samorządowych).
7. Nieposzlakowana opinia.
8. Znajomość przepisów prawa, niezbędnych do pracy na stanowisku będącym przedmiotem naboru,
umiejętność praktycznej ich interpretacji oraz wykorzystania do wykonywania zadań, w tym ustaw:
a) o zarządzaniu kryzysowym,
b) o samorządzie gminnym,
c) o samorządzie powiatowym,
d) o rachunkowości,
e) o ochronie ludności i obronie cywilnej.
4. Wymagania dodatkowe:
1. Wykształcenie w zakresie bezpieczeństwa, politologii, socjologii, rachunkowości.
2. Dobra dykcja.
3. Umiejętności analityczne.
5. Pożądane cechy charakteru
1. Odpowiedzialność.
2. Opanowanie.
3. Odporność na stres.
4. Komunikatywność.
5. Umiejętność szybkiego reagowania.
6. Umiejętność rozwiązywania problemów.
7. Umiejętność pracy pod presją czasu.
8. Samodyscyplina.

WARUNKI PRACY:

Miejsce pracy: Mysłowice
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto: od 3 982,50 PLN

KONTAKT:

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Pracodawca:
Urząd Miasta MYSŁOWICE

Adres:
Powstańców 1, 41-400 Mysłowice, powiat: m. Mysłowice, woj: śląskie

Dane kontaktowe:
tel: 32 317 13 19

Sposób kontaktu:
bezpośrednio do pracodawcy
Preferowane formy kontaktu: telefon

Wymagane dokumenty:
8. Wymagane dokumenty:
1. List motywacyjny.
2. Kopia dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie.
3. Kopia dokumentów potwierdzających okres wymaganego stażu pracy (świadectwa pracy lub
zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku trwającego stosunku pracy).
4. Kopia dodatkowych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje (jeżeli są wymagane).
5. KwesEonariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.
6. Oświadczenie o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych.
7. Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
8. Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia
21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych jest zobowiązany do złożenia wraz
z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
9. Termin i miejsce składania dokumentów:
Dokumenty aplikacyjne należy składać:
do 15.12.2025 r. w zamkniętej kopercie z adnotacją: Konkurs na stanowisko Inspektora w Wydziale
Zarządzania Kryzysowego":
- osobiście w Kancelarii Ogólnej Urzędu Miasta Mysłowice przy ul. Powstańców 1 w Mysłowicach lub
- drogą pocztową na adres: Urząd Miasta Mysłowice, ul. Powstańców 1, 41-400 Mysłowice.


Źródło: Powiatowy Urząd Pracy w Mysłowicach