INSPEKTOR W REFERACIE GOSPODARKI KOMUNALNEJ

Imielin/ bieruńsko-lędziński/ śląskie

Ogłoszenie dodane: 27.11.2025

Typ umowy:
Umowa o pracę
Wymiar pracy:
Pełny etat

INSPEKTOR W REFERACIE GOSPODARKI KOMUNALNEJ

Miejsce pracy: Imielińska 81, 41-407 Imielin, powiat: bieruńsko-lędziński, woj: śląskie
Nr oferty: StPr/25/1700

OBOWIĄZKI:
Kompleksowa realizacja zadań w zakresie:
1) gospodarki mieszkaniowej zasobem gminy;
2) gospodarki lokalami użytkowymi;
3) zamówień publicznych.
* Miejsce pracy: Urząd Miasta Imielin, 41-407 Imielin, ul. Imielińska 81
* Godziny pracy: poniedziałek 7.30-17.00, wtorek - czwartek 7.30-15.30, piątek 7.30-14.00


WYMAGANIA:

Wymagania konieczne:
- Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)

Wymagania inne:
- 1. Wymagania niezbędne:
1) obywatelstwo polskie; obywatelstwo kraju Unii Europejskiej lub kraju, któremu na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej;
2) wykształcenie wyższe kierunki ekonomia, prawo, administracja;
3) minimum 3-letni staż pracy;
4) pełna zdolność do czynności prawnych oraz do korzystania z pełni praw publicznych;
5) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
6) nieposzlakowana opinia;
7) stan zdrowia umożliwiający pracę na w/w stanowisku;
8) znajomość przepisów ustaw: o samorządzie gminnym, prawo zamówień publicznych,
o gospodarowaniu nieruchomościami, o finansach publicznych, kodeks postępowania administracyjnego;
9) umiejętność sporządzania pism, umów, uchwał, decyzji, zarządzeń.

2. Wymagania dodatkowe:
1) staż pracy na podobnym stanowisku;
2) dobra organizacja pracy;
3) wysoka kultura osobista;
4) obowiązkowość, komunikatywność, zaangażowanie;
5) znajomość miasta.


WARUNKI PRACY:

Miejsce pracy: Imielin
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto: od 4 870 PLN

KONTAKT:

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Pracodawca:
Urząd Miasta Imielin

Adres:
Imielińska 81, 41-407 Imielin, powiat: bieruńsko-lędziński, woj: śląskie

Dane kontaktowe:
DZIAŁ KADR

Sposób kontaktu:
bezpośrednio do pracodawcy
Preferowane formy kontaktu: inny - https://bip.imielin.pl/files/files/OR25112709450.pdf

Wymagane dokumenty:
Wymagane dokumenty:
1) CV z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej.
2) Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.
3) List motywacyjny.
4) Kserokopie dyplomów i innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje.
5) Kserokopie świadectw pracy.
6) Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych.
7) Oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz że nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne.
8) Oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na przedmiotowym stanowisku.
9) Kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata zamierzającego skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych.

7. Miejsce i termin złożenia dokumentów:
Wymagane dokumenty należy składać w zaklejonych kopertach z dopiskiem Dotyczy naboru na stanowisko Inspektora w Referacie Gospodarki Komunalnej w terminie do dnia 8 grudnia 2025 roku do godziny 13.00:
1) osobiście w Biurze Obsługi Mieszkańców Urzędu Miasta Imielin (pokój nr 15, parter),
2) na adres Urząd Miasta Imielin, ul. Imielińska 81, 41-407 Imielin.

8. Inne informacje:
1) Złożenie oferty nie powoduje żadnych zobowiązań wobec stron.



Źródło: Powiatowy Urząd Pracy w Tychach

Podobne ogłoszenia