Bielsko-Biała/ śląskie
Ogłoszenie dodane: wczoraj 23:02:18
INSPEKTOR - NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
Miejsce pracy: Cieszyńska 18, 43-300 Bielsko-Biała, powiat: m. Bielsko-Biała, woj: śląskie
Nr oferty: StPr/25/1420
OBOWIĄZKI:
Koordynacja działań wolontariackich oraz budowanie sieci współpracy pomiędzy organizacjami pozarządowymi, podmiotami realizującymi działania z zakresu wolontariatu w Bielsku-Białej, jednostkami pomocniczymi miasta, a osobami zainteresowanymi zaangażowaniem społecznym. Opracowanie jednolitej dokumentacji z zakresu organizowania wolontariatu, szkolenie, doradztwo, prowadzenie bazy wolontariuszy oraz bazy zapotrzebowania na ich wsparcie.
Umowa o pracę na czas określony 6 m-cy, system jednozmianowy w godz.: 7.30-15.30 pn.-śr., 7.30-18.00 czw., 7.30-13.00 pt.
Miejsce wykonywania pracy: siedziba Centrum Organizacji Pozarządowych przy ul. Cieszyńskiej 18.
WYMAGANIA:
Wymagania konieczne:
- Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- Uprawnienia: obsługa komputera MS Ofice
- Uprawnienia: prawo jazdy kategorii B
Wymagania inne:
- Niezbędne wymagania:
1)obywatelstwo polskie *,
2)wykształcenie wyższe,
3)co najmniej 3 letni staż pracy udokumentowany świadectwami pracy lub zaświadczeniami o zatrudnieniu (do stażu pracy liczy się okres umowy o pracę, okres odbytego stażu z Powiatowego Urzędu Pracy, a także okres pobierania zasiłku dla bezrobotnych),
4)posiadanie minimum 2 letniego doświadczenia w pracy w sprawach z zakresu współpracy z wolontariuszami,
5)kandydat ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
6)kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
7)nieposzlakowana opinia,
8)wynikające z Formularza Opisu Stanowiska Pracy stanowiącego załącznik do ogłoszenia o naborze,
9)stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na przedmiotowym stanowisku.
WYMAGANIA DODATKOWE:
Zgodnie z Częścią B FORMULARZA OPISU STANOWISKA PRACY stanowiącego załącznik do ogłoszenia o naborze.
Pełna treść ogłoszenia na wolne stanowisko urzędnicze:
inspektora w Wydziale Spraw Obywatelskich i Przedsiębiorczości Urzędu Miejskiego w Bielsku-Białej
dostępna jest w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Bielsku-Białej w części dotyczącej naborów na stanowiska
WARUNKI PRACY:
Miejsce pracy: Bielsko-Biała
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto: od 6 000 do 6 500 PLN
KONTAKT:
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Pracodawca:
Urząd Miejski w Bielsku-Białej
Adres:
Ratuszowy 1, 43-300 Bielsko-Biała, powiat: m. Bielsko-Biała, woj: śląskie
Dane kontaktowe:
Jolanta Markowska
tel: 33 4971410
Sposób kontaktu:
bezpośrednio do pracodawcy
Preferowane formy kontaktu: telefon
Wymagane dokumenty:
Wymagane dokumenty:
1) wypełniony i podpisany formularz zgłoszeniowy zawierający kwestionariusz osobowy, oświadczenia i zgoda (załącznik do ogłoszenia o naborze) **,
2) kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność ***.
Oferty należy składać lub przesłać w terminie do: 15 grudnia 2025 r.
(uwaga: liczy się data wpływu do Urzędu Miejskiego w Bielsku-Białej)
na adres:
Urząd Miejski w Bielsku-Białej
Wydział Organizacyjny, pok. 10
pl. Ratuszowy 1,
43-300 Bielsko-Biała
w zamkniętych kopertach z dopiskiem
Nabór na stanowisko inspektora w Wydziale Spraw Obywatelskich i Przedsiębiorczości + imię i nazwisko.
Formularz zgłoszeniowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie zawierający kwestionariusz osobowy, klauzulę informacyjną oraz oświadczenia dostępny jest w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Bielsku-Białej w części dotyczącej naborów na stanowiska.
Źródło: Powiatowy Urząd Pracy w Bielsku-Białej