Pabianice/ pabianicki/ łódzkie
Ogłoszenie dodane: 1 godzinę temu
INSPEKTOR - GŁÓWNY SPECJALISTA W KANCELARII PREZYDENTA MIASTA
Miejsce pracy: Zamkowa 16, 95-200 Pabianice, powiat: pabianicki, woj: łódzkie
Nr oferty: StPr/25/0932
OBOWIĄZKI:
Zgodnie z ogłoszeniem o naborze na wolne stanowisko urzędnicze https://bip.um.pabianice.pl/oferta-pracy/23595/inspektor-glowny-specjalista-w-kancelarii-prezydenta-miasta
m.in.
Zakres zadań podstawowych wykonywanych na stanowisku urzędniczym:
- opracowywanie wniosków o dofinansowanie na potrzeby Urzędu Miejskiego w Pabianicach, w tym przygotowywanie analiz, opisów projektów oraz dokumentacji aplikacyjnej;
- przygotowywanie dokumentacji oraz prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych poniżej progów określonych w ustawie Prawo zamówień publicznych, z zapewnieniem zgodności z regulaminem i przepisami prawa;
- przygotowywanie dokumentacji oraz prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych powyżej progów ustawowych, zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych;
- przygotowywanie umów związanych z realizacją usług na potrzeby Urzędu Miejskiego w Pabianicach z uwzględnieniem prawidłowego zakresu przedmiotu zamówienia oraz zgodności z obowiązującymi przepisami.
WYMAGANIA:
Wymagania konieczne:
- Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Wymagania inne:
-
zgodnie z ogłoszeniem o naborze na wolne stanowisko urzędnicze https://bip.um.pabianice.pl/oferta-pracy/23595/inspektor-glowny-specjalista-w-kancelarii-prezydenta-miasta
Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem urzędniczym:
- obywatelstwo polskie; pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- nieposzlakowana opinia;
- wykształcenie wyższe drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym, kierunek administracja;
co najmniej 3-letni staż pracy;
co najmniej 3 lata doświadczenia w zakresie zamówień publicznych w jednostkach administracji samorządowej.
Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem urzędniczym:
- znajomość programów biurowych np. MS Office;
- obsługa urządzeń technicznych: komputer;
- znajomość podstawowych aktów prawnych: Ustawa o samorządzie gminnym, Prawo budowlane,
- Prawo zamówień publicznych, ogólne zasady BHP.
WARUNKI PRACY:
Miejsce pracy: Pabianice
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto: od 7 500 PLN
KONTAKT:
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Pracodawca:
MIASTO PABIANICE- URZĄD MIEJSKI W PABIANICACH
Adres:
Zamkowa 16, 95-200 Pabianice, powiat: pabianicki, woj: łódzkie
Dane kontaktowe:
tel: 422254678
Sposób kontaktu:
bezpośrednio do pracodawcy
Preferowane formy kontaktu: telefon
Wymagane dokumenty:
CV
Termin składania dokumentów:
do dnia 07.01.2026 r. do godziny 12.00
Urząd Miejski w Pabianicach
Referat Spraw Pracowniczych pok. 36
95-200 Pabianice, ul. Zamkowa 16
w zaklejonej kopercie z dopiskiem: Oferta pracy na stanowisko: inspektor główny
specjalista w Kancelarii Prezydenta Miasta.
Źródło: Powiatowy Urząd Pracy w Pabianicach